x تبلیغات
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش

همه چیزهایی که باید در مورد ماسک های صورت بدانید

 

کرم ضد لک عالی

همه چیزهایی که باید در مورد ماسک های صورت بدانید

از لایه برداری گرفته تا حباب - ماسک صورت چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

 

 

اگر روز کار سختی را پشت سر گذاشته اید یا به دنبال گرفتن سلفی کامل هستید ، ماسک صورت می تواند یکی از این موارد باشد. آنها به لطف انواع و فرمول های جدید ، طی چند سال گذشته محبوبیت گسترده ای کسب کرده اند. اما آنها چیست؟ آیا واقعاً به آن احتیاج دارید؟ و کدام یک برای شما مناسب است؟ ما همه چیزهایی را که شما باید در مورد ماسک های صورت بدانید گرد آورده ایم ، بنابراین می توانید خود را با یک ، دو یا سه نفر کامل رفتار کنید!

 

 

 

ماسک صورت چیست؟

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. در واقع چه چیزی باعث می شود ماسک صورت ماسک صورت شود؟ ماسک های صورت (یا همان صورت های معمول صورت) معمولاً پوست صورت هستند که برای مدت معینی اعمال می شوند تا پوست واقعاً از این مواد سود ببرد. تنهای مختلفی از ماسک های مختلف صورت وجود دارد که به نگرانی ها یا انواع مختلف پوست توجه می کنند. این که آیا این یک ماسک مرطوب کننده پوست برای کمک به خشکی پوست است ، یک ماسک لایه بردار پوست است که به شما کمک می کند تا به پوست شما درخشش داده شود یا یک ماسک حباب گیرنده برای جلوگیری از پاکسازی پوست… هرچه معضل پوستی شما باشد: ماسکی برای شما وجود دارد.

 

 

 

آیا به ماسک صورت نیاز دارم؟

این کاملاً به عهده شماست! اما هر کس می تواند هر از گاهی از ماسک صورت بهره ببرد. آنها نه تنها باعث زیبایی چشم و زیبایی به پوست شما می شوند ، بلکه بسیار آرامش بخش هستند و بعضی از آنها واقعا قابل استفاده و از بین بردن هستند - سلام حباب و پوست کنده! اگر نگرانی خاصی از پوست دارید که می خواهید هدف قرار بگیرید (یعنی واقعا خشکی پوست ، لکه های پوستی یا قرمزی) ، در این صورت یک ماسک صورت که مخصوص نوع پوست شما تهیه شده است قطعاً می تواند به برخی از TLC های پوست شما کمک کند.

 

6 روغن گیاهی مفید که می توانید جایگزین کرم های گران قیمت کنید

 کرم ضد لک عالی

 این روزها اگر سری به داروخانه‌ها زده باشید متوجه شده‌اید که بیشتر کرم‌های پوستی با یک افزایش قیمت ناگهانی مواجه بوده‌اند و همین در بسیاری از برنامه‌ریزی‌های مالی شما اختلال به وجود می‌آورد تا جایی که شاید به راحتی نتوانید کرم همیشگی خود را تهیه کنید و ناچار می‌شوید یا در کرم‌های قبلی صرفه‌جویی کنید یا فعلا استفاده از کرم را کنار بگذارید اما پوست در این فصول بیشتر از هر زمان دیگری خشک می‌شود و به کرم احتیاج دارد پس باید به فکر راه چاره باشید.

پیشنهاد ما استفاده از روغن‌های طبیعی و گیاهی است، روغن‌های طبیعی گیاهی حاوی مواد مغذی، ویتامین‌ها، اسیدهای چرب و املاح هستند، هر کدام از این مواد می‌توانند بخشی از نیازهای پوستی را برطرف کنند مثلا اسیدهای چرب ضروری به خودی خود در بدن تولید نمی‌شوند، اما تمام سلول‌های بدن‌ برای سلامت بیشتر به آن نیاز دارند. این اسیدها کمک می‌کنند تا رطوبت طبیعی پوست در حد تعادل حفظ شود و از خشکی بیش از اندازه پوست جلوگیری می‌کنند.

 

هیچ‌گاه استفاده از روغن برای پوست صورت و بدن خود را امری غیرممکن تلقی نکنید. چربی‌ها به تنهایی نمی‌توانند به پوست شما آسیب برسانند.چرا که خود پوست شما به طور طبیعی چربی تولید می‌کند. این نوع روغن‌ها از دانه، مغز، میوه و پوست آنها تهیه می‌شود و این ‌روزها به‌صورت موضعی و خوراكی برای درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله برخی از خواص درمانی و كاربردهای موضعی روغن‌های طبیعی را مرور کرده‌ایم.

درمان جوش صورت و آکنه سریعتر از آنچه فکر کنید

 

کرم ضد لک عالی

تمام 

علل جوش و آکنه و خط مش های چگونگی خلاص شدن از جوش ها به رخ ارگانیک و سریع زمانی که صحبت از مشکل‌ها پوستی می شود، احتمالا یک عدد از خجالت آورترین آن ها جوش باشند که عمده افراد در یک عصر ای از زندگی خویش با آن مواجه بوده اند .آکنه که بعنوان زیتس هم شناخته می شود، در کلیه نصیب های تن ظاهر می شود . طبق مطالعات انجام شده، حدود 80درصد نوجوانان، 3درصد مردان بزرگسال و 12 درصد زنان بزرگسال را در ارتفاع زندگی، پایین تاثیر قرار می دهد .معالجه 

جوش صورت 

 

جوش ها چه هستند؟ 

جوش یک بیماری می‌باشد که غدد چربی پوست را سرگرم می نماید . منافذ کوچک روی پوست شما در ذیل پوست با غدد چربی در ارتباط می باشد . این غدد یک ماده روغنی به اسم سبوم ساخت می نمایند . منافذ از شیوه شبکه هایی به نام فولیکل با غدد در ارتباط هستند . 

 

داخل فولیک ها این ماده روغنی سلولهای مرده پوست منش به مرحله پوست انتقال می دهند یک مو نازک معمولاً از شیوه فولیکول در مرحله فرنگی پوست رشد میکند . 

 

هنگامی که فولیکول یک غده پوستی مسدود میگردد یک جوش رویش می نماید . اکثر اوقات جوش بر روی صورت، گردن، کمر، سینه و کتف ها چشم میشوند . جوش یک اختلال دورازشوخی تهدید کننده حیات نیست، ولی قادر است منجر به تولید جراحت گردد . 

 

جوش ها اغلب به تحت سطح پوست نفوذ می کنند، و به ضایعات نصفه خونی و قرمز تبدیل می شوند .اکثریت افراد در معرض جوش و آکنه روی فیس خویش هستند، ولی سینه، گردن، شانه ها و بالای کمر نیز مستعد تولید آکنه می باشد . 

 

 

برآورد گردیده است که تقریبا 30 درصد از نوجوانان از آکنه شدید رنج می برند و برای برخی اشخاص ژنتیک ادله حساس این زمینه است و بیرون از در دست گرفتن می باشد .زمانی که معالجه نشود سبب به زخم می شود و احتمال دارد که پوست متورم و دردناک و قرمز باشد . 

ماسک ضد لک خانگی تاثیر گذار

 

کرم ضد لک عالی

 

فهمیدن روش تهیه و تنظیم ماسک خانگی روشن‌کننده پوست به ویژه برای دوران سپس از بارداری که ممکن می‌باشد پوست بر اثر تغییرات هورمونی کدر به لحاظ برسد، اضطراری است . در این مطلب راه و روش تهیه و تنظیم پنج ماسک خانگی را به شما خاطره می‌دهیم که به تیتر روشن‌کننده طبیعی کار مینمایند . 

یک عدد از دستورات نیز منحصر به فرد مامان‌هایی میباشد که توی کیف فرزندشان هنوز شیر کم آب پیدا می‌شود! 1 . 

ماسک خانگی روشن‌کننده پوست با آرد نخودچی و گوجه آرد نخودچی یکی از بهترین مواد خوراکی میباشد که برای حفظ از پوست به کار میرود . این آرد به تیتر یک لایه‌بردار زیاد خوب شناخته می‌شود که پوست را پاک‌سازی کرده و تندرست آن را بالا می برد . آرد نخودچی برطرف کننده لکه‌ها و نقاط تیره روی پوست نیز میباشد . 

گوجه‌فرنگی نیز دربرگیرنده مواد روشن‌کننده ارگانیک می‌باشد که تناژ پوست را از تیرگی درمی‌آورد و در عین درحال حاضر دربردارنده یه خرده ضد آفتاب طبیعی نیز میباشد . 

برای درست کردن این ماسک خانگی به دو قاشق سوپ‌خوری آرد نخودچی و همین اندازه عصاره گوجه‌فرنگی نیاز دارید . این مواد را تا به دست آمدن یک خمیر ضخیم هم بزنید . آن‌گاه ماسک به دست آمده را به زمان 15 الی 20 دقیقه روی پوستتان بگذارید و بعد از آن با آب سرد بشویید . این ماسک برای تمام انواع پوست‌ها مناسب می‌باشد و در صورتی‌که دو بار در هفته از آن استعمال کنید، سود بهتری می‌گیرید . 

 

 

 

کرم ضد لک عالی

 

برای مرطوب کردن پوست تان از لایه های قطور روغنی به کارگیری نکنید در عوض ژل آلوورا را جایگزین کنید که بدون مسدود کردن منافذ پوستتان، آن را نرم و لطیف نگه می دارااست . 

 

ژل آلوئه ورا می بضاعت برای درمان پس از اصلاح فیس نیز استعمال کرد، که برخی از خراش ها و سوختگی های ناشی از تیغ را از روی صورت و گردن از در میان می برد . 

 

دانشمندان همینطور ثابت کرده اند که ژل آلوئه ورا یک ماده موءثر برای بهبود هیدراتاسیون پوست میباشد و به عنوان یک عنصر موثر در فرمولاسیون اسباب و اثاث آرایشی و معالجه پوستهای کم آب مورد استعمال قرار می گیرد . 

 

3 .سرعت 

بخشیدن به فرایند درمان زخم: 

از ژل آلوورا اکثر زمان ها به تیتر یک درمان موضعی برای بریدگی ها، سوختگی ها و سایر زخم ها استفاده می کنند و به خیر پاسخ می دهد . 

 

با مرور 4 آزمایش و مطالعه انجام شده، متوجه شدند که آلوئه ورا می تواند زمان درمان سوختگی های رتبه یک یا این که رتبه دو را تقریباً تا 9 روز کاهش دهدو جلو بیندازد، که در مقایسه با مجموعه های کنترلی دیگر فوق العاده خواهد بود . 

 

 

به گفته برخی از متخصصان و محققان، سرعت ساخت سلول پوستی به وسیله ژل آلوئه ورا به دفعات بیشتر از بقیه تولیدها هست . 

اصلا چرا بر روی پوست ما، لک ایجاد می شود؟

 

کرم ضد لک عالی

 

دوبسایت پیشگام نگار: همانطور که احتمالاً شما هم بدانید، ماسک صورت، آسان ترین و بی عارضه ترین راه برای از بین بردن لک صورت، جوش صورت و ایجاد شفافیت در پوست است. در این مقاله می‌خواهیم به شما نشان بدهیم که چطور با کمک چند راهکار ساده و استفاده از چند ماسک صورت خانگی، از شر لک های صورت خود خلاص شوید و پوستی شفاف و صاف داشته باشید. پس اگر شما هم از لک های صورت خود خسته شده اید و دنبال راهکاری آسان برای شفاف، شاداب و صاف کردن پوست خود هستید، پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب، همراه ما باشید.

 

اصلا چرا بر روی پوست ما، لک ایجاد می شود؟

 

5ماسک خانگی برای از بین بردن لکه های صورت

 

قبل از هر چیز، بد نیست ببینیم که اصلاً دلیل ایجاد لک بر روی پوست چیست. البته، اگر اطلاعات کافی در این زمینه دارید، می‌توانید از خواندن این بخش از مقاله صرف نظر کنید و همین حالا به سراغ قسمت بعدی بروید. پوست ما، رنگ پذیری خود را به لطف وجود هموگلوبین ، کاروتنوئید و ملانوسیت‌ها دارد و در این بین، ملانین نقش پر رنگ تر و تاثیر شدیدتری بر رنگ پوست ما می گذارد. وقتی در معرض نور خورشید قرار می گیریم، پوست ما به دو دلیل تغییر رنگ می دهد، یا به دلایل اکتسابی و یا به دلایل ژنتیکی! حالا اگر پوست ما از بیرون به دلیل مواجهه با نور خورشید و سایر عوامل حساسیت زا تحریک شود، یا از درون بدن و به واسطه خوردن برخی داروها و تغذیه نادرست صورت گیرد، ممکن است سلول های رنگ ساز پوست افزایش پیدا کند. و در نتیجه، بر روی صورت یا هر قسمت از پوست بدن ما لک ایجاد شود.

 

چه چیزهایی باعث بروز و تشدید لک های صورت می شوند؟

 

شناخته شده ترین علت ایجاد لک بر روی صورت، هم برای خانم ها و هم برای آقایان، نور آفتاب است. شایع ترین نوع لک در بین خانم ها هم، لک های ناشی از عوارض بارداری است. البته دلایل بسیار دیگری نیز برای ایجاد لک بر روی صورت و پوست انسان وجود دارد که مهم ترین و شایع ترین آن ها بعد از نور خورشید و بارداری، مربوط به افزایش سن، اختلالات ژنتیکی، عفونت های موضعی، استفاده از داروها و مواد شیمیایی، تغذیه نادرست و سوء تغذیه، بیماری های پوستی مانند آکنه، اختلالات هورمونی، کمبود ویتامین و در نهایت بروز بیماری هایی همچون آسم، نارسایی کبدی و کلیوی می باشد.

روش‌های سفید کردن پوست صورت با استفاده از ماست

 

کرم ضد لک عالی

 

پر‌نور‌ شدن پوست رخ شما امداد می‌نماید. راهکارهای اشاره گردیده در پایین برای اشکال متفاوت پوست مطلوب می‌باشد.

 

طریق‌های سپید کردن پوست فیس با استعمال از ماست

ماست - برای سپید شدن پوست رخ چه بایستی کرد

 

ماست بی آلایش را به‌آرامی به پوست خویش بمالید، اذن بدهید چندین دقیقه بماند و آن گاه با آب ولرم بشویید. این عمل را روزی یک‌توشه و تا یک سری هفته انجام بدهید تا متوجه تغییرات دیده‌گیری در رنگ پوست‌تان گردید.

میتوانید یک قاشق غذاخوری ماست نو را با نصف قاشق غذاخوری عسل ادغام نمایید و آن را به پوست فیس و گردن خویش بمالید. اذن بدهید این ماسک ماست ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند و بعد از آن آب‌کشی فرمایید. این عمل را هر روز انجام بدهید تا رنگ پوست‌تان پر‌نور‌خیس شود.

همینطور می توانید یه خرده آب‌لیمو و جو دوسر به ماست طولانی تر نمائید تا خمیر سفتی صحیح شود و آن را تحت عنوان ماسک چهره به کار گیری نمایید. این راهکار سبب انعطاف‌پذیری و مرطوب‌شدن پوست‌تان هم می گردد.

۲. پرتقال

پرتقال - برای سپید شدن پوست فیس چه می بایست کرد

ماسک های خانگی ضد لک

 

مهم ترین عنصر در محافظت از پوست، ویتامین سی می باشد، که به وفور در پرتقال موجود است. درضمن پرتقال دارنده خاصیت پر‌نور‌‌کنندگی هست و رنگ پوست‌تان را سپید می کند.

 

 

یافته‌ها نشان داده‌اند که مصرف مداوم آب پرتقال جدید می تواند در بهبود بافت پوست و انعطاف‌‌پذیری آن بسیار مؤثر باشد

 

درمان لک با کرم ضد آفتاب

 کرم ضد لک عالی

 

دو خصوصیت کلیدی برای گزینش یک کرم ضد آفتاب خوب

۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۰

امکانات طبابت پوست

 

تماس بی واسطه و طولانی بازه با نور و روشنایی خورشید ممکن می باشد برای پوست شما جراحت رسان باشد. استعمال از کرم ضد آفتاب خوب ، یک لایه حفظ کننده بر روی پوست ساخت مینماید فلذا اثرات مخرب اشعه های جان دار در نور و روشنایی خورشید دبگر بر پوست شما سازگار نحواهد بود.

 

احتمالا برای شما اتفاق افتاده میباشد که زمانی تمایل به تعیین یک کرم ضد آفتاب خوب میگیرید، ناخودآگاه در دریای بیکرانی از تبلیعات آرایشی و بهداشتی غرق می‌شوید بگونه ای که تعیین بسیار طاقت فرسا میگردد. طبیعی می باشد که می بایست مشخصات و شاخص های بهداشت و تندرست یک کرم ضد آفتاب خوب و مطلوب را بدانید.

 

شاخص های استاندارد برای گزینش کرم ضد آفتاب خوب

شاید برای شما سوال باشد که کرم ضد آفتاب، فقط یک کرم بهداشتی هست پس چه طور میتواند نور و روشنایی خورشید را بی خودی نماید؟

 

دوست عزیز، در کرم ضد آفتابی که شما بر روی پوست خویش می مالید، مواد متفاوت تشکیل دهنده ای دارااست که یا این که فروغ خورشید را جذب می‌نماید و اذن عبور اشعه ها را نمی دهد (ضد آفتاب شیمیایی) و یا این که اینکه فروغ و روشنایی خورشید را منعکس میکند و از سطح پوست بر می گرداند (ضدآفتاب فیزیکی). یک کرم با چنین آثاری؛ فوق العاده میباشد مگر خیر؟

 

SPF: مهمترین شاخص یک کرم ضد آفتاب خوب

شاخص حفظ پوست در قبال فروغ و روشنایی خورشید که اصلاحا SPF شناخته میگردد، مهمترین فاکتوری می‌باشد که می‌تواند به شما در تشخیص اقتدار و بضاعت کرم ضد آفتاب یاری دهد.

 

 

 

یک کرم ضد آفتاب خوب و مطلوب با اقتدار بالا بایستی SPF اضافه از ۳۰ داشته باشد.

 

در حالتی که SPF کرم ضد آفتاب شما ۱۵ باشد، قادر است جلوی یک پانزدهم اشعه‌های مضر آفتاب را بگیرد.

در‌صورتی‌که SPF کرم ۳۰ باشد، از واکنش ۹۷ درصد اشعه‌های مضر آفتاب با پوست پرهیز می نماید.

چنانچه SPF کرم ضد آفتاب ۵۰ باشد،جلوی واکنش ۹۸ درصد اشعه‌های ماورای بنفش با پوست را میگیرد.

دیدنی هست بدانید که در صورتی‌که شما کرم ضد آفتاب بصورت نمالید و در فضای گشوده و در تماس با روشنایی خورشید قرار بگیرید، پوست شما بضاعت دارااست که ۱۰ دقیقه در قبال اشعه های خورشید صبر بیاورد.

 

نکته ای که میتواند برای شما تحت عنوان یک عامل و استدلال باشد که چرا بایستی از کرم ضد آفتاب خوب به کارگیری فرمائید، این میباشد که در شرایطی که عدد SPF کرم را در حین ۱۰ دقیقه ضرب نمایید، عددی که بدست میاید دوران وقتی میباشد که پوست شما با داشتن لایه مراقبت کننده ای از کرم ضد آفتاب بضاعت غلبه بر اشعه های فروغ خورشید داراست.

 

توان حفاظتی در قبال گونه های اشعه های مضر آفتاب

فروغ و روشنایی خورشید دارنده دو مدل اشعه مضر ماورای بنفش A و B هست. شما در هنگام گزینش کرم ضد آفتاب خوب و مطلوب، اعتنا داشته باشید ممکن میباشد روی کرم ضد آفتاب درج شده باشد “طیف گسترده یا این که wide spectrum” یعنی این کرم بضاعت و توان حفاظتی در قبال هر دو جور اشعه ماورای بنفش را دارا می‌باشد.

 

 

 

به خاطربسپارید که:

به کارگیری از ضد آفتاب هایی که بصورت پودر یا این که اسپری می‌باشند برای شما مطلوب نمی‌باشد به‌این عامل که ممکن می‌باشد ذرات آویزان به شکل استنشاقی وارد مجاری تنفسی تان گردد.

برخی از کرم های ضد آفتاب دارنده موادی می‌باشند که ممکن میباشد برای سالم تن شما اثر گذار نباشند از قبیل رتینیل پالمیتات و اکسی بنزون. عملکرد فرمائید کرم هایی تعیین نمایید که فاقد این مواد شیمیایی باشد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای گزینش کرم ضد آفتاب خوب و به کار گیری متمادی از آن،

 

رکاهش خطر ابتلا به سرطان پوست

 

کرم ضد لک عالی

 

۲ . از کرم‌های ضد کمدوژنیک و آلرژیک استفاده نمایید . چنین کرم‌هایی شما را در پیش‌رو اشعه فروغ و روشنایی فرابنفش در هر دو مدل A , B محافظت مینماید و این در حالی هست که این دسته کرم‌ها شما را از آفتاب سوختگی، آکنه و دیگر معایب پوستی که ناشی از تابش مستقیم نوروروشنایی خورشید است، محافظت میکند . 

 

۳ . از کرم‌های ضد آفتابی به کار گیری نمائید که حداکثر SPF ۳۰ را یاور داشته باشید . 

 

مزایا 

و معایب استعمال از کرم‌های ضد آفتاب 

عارضه ها 

جانبی به کارگیری از کرم‌های ضد آفتاب 

در اینجا با برخی از دلایل جانبی استعمال از کرم‌های ضد آفتاب آشنا میشوید . 

 

۱ . 

واکنش‌های آلرژیک 

کرم‌های ضد آفتاب شامل بعضا از مواد شیمیایی می باشد که می‌تواند منجر تحریک پوست مثل قرمزی، تورم، تحریک و خارش شوند . بعضا از افراد با برخورد شدید آلرژیک که معمولا با قرمزی پوست و خارش یاور است، روبرو میگردند این آلرژی ناشی از مواد شیمیایی هست که معمولا درون کرم‌های ضد آفتاب و عطر‌ها وجود دارا‌هستند ماده‌ای به اسم PABA به طور گسترده در بخش اعظمی از کرم‌های ضد آفتاب به کارگیری می شود که می تواند باعث افزایش شدید واکنش‌های آلرژیک شود . در چنین مواردی کسانی که حساسیت دارا‌هستند بایستی از کرم‌هایی که برچسب hypoallergenic دارند به کارگیری نمایند . در بیشتر مواقع کرم‌های ضد آفتاب که حاوی PABA نیستند برچسب گذاری می گردند . 

 

بعضی از مواد شیمیایی دیگر در کرم‌های ضدآفتاب می توانند منجر آلرژی شوند . در صورتی‌که شما در زمینه واکنش آلرژیک خود پس از استعمال از کرم ضدآفتاب مطمئن نیستید، خوبتر میباشد به یک پزشک کارشناس مراجعه فرمایید تا موادی که منجر ساخت آلرژی در شما می گردند را شناسایی کند . سفارش میشود که افرادی که از حساسیت مشقت میبرند از کرم‌های ضد آفتاب دربردارنده اکسید روی استعمال کنند چون آلرژی کمتری دارا‌هستند . 

 

مزایا 

 

و معایب استعمال از کرم‌های ضد آفتاب

آیا سرم ضد لک قوی دیفاکوپر را می شناسید ؟

 

کرم ضد لک عالی

 

افتادن لک روی پوست و بی رنگ شدن پوست از دلایل اختلالات پیگمنتاسیون می‌باشد که فیض ساخت مقادیر خیلی دوچندان یا خیلی قلیل ملانین هست . دیفاکوپر با فرمولاسیون بی مثل سرم ضد لک از این اختلالات پرهیز می کند و منجر از در میان رفتن آنان می‌گردد . 

 

این 

سرم حاوی یک فورمولاسیون سه گانه بی نظیر هست که در سه حوزه کار دارد: 

حذف 

ملایم لایه سطحی پوست فارغ از زخم مخرب تحریک 

تجدید سلولی و تجدید بنا سلولها لک 

ها را بطور قابل ملاحظه ای واضح تر می نماید و تا حد قابل قبولی از دربین میبرد شرکت دیفاکوپر او‌لین فرمول آرایشی اختصاصی بفرد شبیه کلیگمن ( kligman كه برترين فرمول ضد لك دنيا را دارست) را تولید می‌کند . فرمول کلیگمن ترکیبی از هیدروکینون، ترتینوئین و دگزامتازون است . 

 

اين شرکت برخلاف بخش اعظمی از کمپانی های محصول ها تولیدها آرایشی و بهداشتی با استاندارد های دربین المللی، هیدروکینون را که احتمال آغاز به سرطان پوست را افزایش میدهد، حذف کرده و کمپلکس اصلاح نقطه ای ( Spot correction complex 12% ) را جایگزین آن کرده است، همچنین به جای ترتینوئین که پوسته پوسته شدن، تاول، دلمه، پیگمانتاسیون بیش از حد و درماتیت تماسیاز عارضه ها آن است، از رتینوئیک اسید مجاز و به جای دگزا متازون از پورتولاکا و فیساکورت به کارگیری کرده می باشد . 

 

در فیض فرمول بی خسارت و بسیار موءثر کمپانی دیفاکوپر با استاندارد های میان المللی ساخته گردیده که باعث مهار نسخه برداری از ژن هایی که در ساخت ملانین نقش دارا‌هستند میگردد و سبب خودداری از تشکیل لک و شفاف شدن لکه می‌گردد . 

 

این سرم با به دام پرت کردن مس و آهن بازدارنده فعال شدن آنزیم رنگدانه ساز و تشکیل لک میشود، که این کارکرد جزء کارایی های با اهمیت آن محسوب می گردد . 

 

ترکیبات 

حساس این سرم را در جدول پایین مشاهده کنید: 

 

آیا 

سرم ضد لک دیفاکوپرکک و مک را نیز معالجه میکند؟ احتمال دارد 

شما نیز از کودکی با کک و مک سروکار داشته اید و به آنان عادت کرده اید! تعجب نکنید، بسیاری از اشخاص در اروپا با کک و مک های خویش خوشحال ند و هیچ مشکلی هم ندارند! 

این حساسیت در در میان ما اهل ایران ها فراوان شایع می باشد که برای پوشاندن کک و مک ها از یک‌سری لایه کرم پودر و کرم های مرطوب کننده پوشاننده مثل استفاده می‌کنیم . 

 

راستی این می‌باشد که کک و مک بطور بی نقص از در میان نمی رود و بخش اعظمی از محققین و پزشکان عقیده دارند که 8 سال آن‌گاه از نمایان شدن لک ها امکان معالجه آن‌ها به دستکم ترین درصد می‌رسد . 

 

پس 

درمان لک های آفتاب خویش را به تعویق نیندازید، به امید درمانشان در آینده! 

اما به عنوان مشاورین اویرو لازم می‌باشد اشاره کنیم که در‌صورتی‌که پوست حساسی دارید و بصورت ژنتیکی لک در خانواده شما امری مرسوم است، قبلی از تولید لک به تامل پیشگیری آن باشید . 

 

لک 

 

ها بعد از یک‌سری ماه از در میان می‌روند ؟

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد