کرم ضد لک عالی

 

افتادن لک روی پوست و بی رنگ شدن پوست از دلایل اختلالات پیگمنتاسیون می‌باشد که فیض ساخت مقادیر خیلی دوچندان یا خیلی قلیل ملانین هست . دیفاکوپر با فرمولاسیون بی مثل سرم ضد لک از این اختلالات پرهیز می کند و منجر از در میان رفتن آنان می‌گردد . 

 

این 

سرم حاوی یک فورمولاسیون سه گانه بی نظیر هست که در سه حوزه کار دارد: 

حذف 

ملایم لایه سطحی پوست فارغ از زخم مخرب تحریک 

تجدید سلولی و تجدید بنا سلولها لک 

ها را بطور قابل ملاحظه ای واضح تر می نماید و تا حد قابل قبولی از دربین میبرد شرکت دیفاکوپر او‌لین فرمول آرایشی اختصاصی بفرد شبیه کلیگمن ( kligman كه برترين فرمول ضد لك دنيا را دارست) را تولید می‌کند . فرمول کلیگمن ترکیبی از هیدروکینون، ترتینوئین و دگزامتازون است . 

 

اين شرکت برخلاف بخش اعظمی از کمپانی های محصول ها تولیدها آرایشی و بهداشتی با استاندارد های دربین المللی، هیدروکینون را که احتمال آغاز به سرطان پوست را افزایش میدهد، حذف کرده و کمپلکس اصلاح نقطه ای ( Spot correction complex 12% ) را جایگزین آن کرده است، همچنین به جای ترتینوئین که پوسته پوسته شدن، تاول، دلمه، پیگمانتاسیون بیش از حد و درماتیت تماسیاز عارضه ها آن است، از رتینوئیک اسید مجاز و به جای دگزا متازون از پورتولاکا و فیساکورت به کارگیری کرده می باشد . 

 

در فیض فرمول بی خسارت و بسیار موءثر کمپانی دیفاکوپر با استاندارد های میان المللی ساخته گردیده که باعث مهار نسخه برداری از ژن هایی که در ساخت ملانین نقش دارا‌هستند میگردد و سبب خودداری از تشکیل لک و شفاف شدن لکه می‌گردد . 

 

این سرم با به دام پرت کردن مس و آهن بازدارنده فعال شدن آنزیم رنگدانه ساز و تشکیل لک میشود، که این کارکرد جزء کارایی های با اهمیت آن محسوب می گردد . 

 

ترکیبات 

حساس این سرم را در جدول پایین مشاهده کنید: 

 

آیا 

سرم ضد لک دیفاکوپرکک و مک را نیز معالجه میکند؟ احتمال دارد 

شما نیز از کودکی با کک و مک سروکار داشته اید و به آنان عادت کرده اید! تعجب نکنید، بسیاری از اشخاص در اروپا با کک و مک های خویش خوشحال ند و هیچ مشکلی هم ندارند! 

این حساسیت در در میان ما اهل ایران ها فراوان شایع می باشد که برای پوشاندن کک و مک ها از یک‌سری لایه کرم پودر و کرم های مرطوب کننده پوشاننده مثل استفاده می‌کنیم . 

 

راستی این می‌باشد که کک و مک بطور بی نقص از در میان نمی رود و بخش اعظمی از محققین و پزشکان عقیده دارند که 8 سال آن‌گاه از نمایان شدن لک ها امکان معالجه آن‌ها به دستکم ترین درصد می‌رسد . 

 

پس 

درمان لک های آفتاب خویش را به تعویق نیندازید، به امید درمانشان در آینده! 

اما به عنوان مشاورین اویرو لازم می‌باشد اشاره کنیم که در‌صورتی‌که پوست حساسی دارید و بصورت ژنتیکی لک در خانواده شما امری مرسوم است، قبلی از تولید لک به تامل پیشگیری آن باشید . 

 

لک 

 

ها بعد از یک‌سری ماه از در میان می‌روند ؟