کرم ضد لک عالی

 

۲ . از کرم‌های ضد کمدوژنیک و آلرژیک استفاده نمایید . چنین کرم‌هایی شما را در پیش‌رو اشعه فروغ و روشنایی فرابنفش در هر دو مدل A , B محافظت مینماید و این در حالی هست که این دسته کرم‌ها شما را از آفتاب سوختگی، آکنه و دیگر معایب پوستی که ناشی از تابش مستقیم نوروروشنایی خورشید است، محافظت میکند . 

 

۳ . از کرم‌های ضد آفتابی به کار گیری نمائید که حداکثر SPF ۳۰ را یاور داشته باشید . 

 

مزایا 

و معایب استعمال از کرم‌های ضد آفتاب 

عارضه ها 

جانبی به کارگیری از کرم‌های ضد آفتاب 

در اینجا با برخی از دلایل جانبی استعمال از کرم‌های ضد آفتاب آشنا میشوید . 

 

۱ . 

واکنش‌های آلرژیک 

کرم‌های ضد آفتاب شامل بعضا از مواد شیمیایی می باشد که می‌تواند منجر تحریک پوست مثل قرمزی، تورم، تحریک و خارش شوند . بعضا از افراد با برخورد شدید آلرژیک که معمولا با قرمزی پوست و خارش یاور است، روبرو میگردند این آلرژی ناشی از مواد شیمیایی هست که معمولا درون کرم‌های ضد آفتاب و عطر‌ها وجود دارا‌هستند ماده‌ای به اسم PABA به طور گسترده در بخش اعظمی از کرم‌های ضد آفتاب به کارگیری می شود که می تواند باعث افزایش شدید واکنش‌های آلرژیک شود . در چنین مواردی کسانی که حساسیت دارا‌هستند بایستی از کرم‌هایی که برچسب hypoallergenic دارند به کارگیری نمایند . در بیشتر مواقع کرم‌های ضد آفتاب که حاوی PABA نیستند برچسب گذاری می گردند . 

 

بعضی از مواد شیمیایی دیگر در کرم‌های ضدآفتاب می توانند منجر آلرژی شوند . در صورتی‌که شما در زمینه واکنش آلرژیک خود پس از استعمال از کرم ضدآفتاب مطمئن نیستید، خوبتر میباشد به یک پزشک کارشناس مراجعه فرمایید تا موادی که منجر ساخت آلرژی در شما می گردند را شناسایی کند . سفارش میشود که افرادی که از حساسیت مشقت میبرند از کرم‌های ضد آفتاب دربردارنده اکسید روی استعمال کنند چون آلرژی کمتری دارا‌هستند . 

 

مزایا 

 

و معایب استعمال از کرم‌های ضد آفتاب