x تبلیغات
مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش

شایسته ترین ماسک ها برای از در بین بردن لکه های پوستی

 

 
اعجاز مواد طبیعی در معالجه لک و پیس
3.سرکه
سرکه یکی‌از همه گیرترین داروهای خانگی برای از میان بردن لکه های رخ میباشد. به کارگیری ار آن بسیار سهل وآسان میباشد.
1 قاشق غذاخوری سرکه سیب را در 2 لیتر آب رقیق فرمایید. با استعمال از یک تکه پنبه آن را روی چهره خویش بمالید. هر شب برای یکسری هفته به کار گیری نمائید و نتیجه ها را مشاهده کنید. 
4. برگ پهن
برگ ها نیز می‌تواند به شما در از دربین بردن لک ها یاری دهد. 200 میلی لیتر از برگ چای را تنظیم فرمائید.
به آسانی 1 لیتر آب را جوش داده و بعداز فراهم شدنش، آب جوش را باطن یک فنجان بریزید و 2 قاشق غذاخوری برگ طولانی تر فرمائید.
اذن دهید برای بازه 20 دقیقه بماند، فشار دهید و با به کار گیری از یک تکه پنبه به طور خویش بزنید.
 
اشکال لک پوستی و معالجه آن
5.لیمو
آب لیمو پوست را پر‌نور می نماید و آن را براق می نماید. آن را به آرامی در نقاط آیتم نظرتان ماساژ دهید. در فیس به کار گیری در شب، اطمینان نتیجه ها نمایید که در شب روی صورتتان باقی مانده باشد. و زمانی که در معرض نور و روشنایی آفتاب قرار بگیرید، آن را بعداز 20 دقیقه با آب گرم بشورید.
با یک تکه پنبه روی فیس بگذارید و بگذارید برای 15-20 دقیقه بماند. آن را با آب گرم بشویید، و آن را می‌توانید در حین روز استعمال فرمایید و یا این که یرای شب انجام دهید.
10.موز
موز دارنده خصوصیت های پر‌نور کننده پوست میباشد. شما می‌توانید یک ماسک چهره را به آسانی با فشار دادن 1 موز با یک چنگال و ادغام کردن آن با لیمو به کار گیری فرمائید. آن را برای 20 دقیقه نگه دارید و آن‌گاه با آب بشویید. می‌توانید آن را چهار توشه در هفته انجام دهید.
 
شایسته ترین ماسک ها برای از در بین بردن لکه های پوستی
11.جو
تحت عنوان یک تونیک لکه منزه کن، از 100 گرم جو و 1 لیتر آب به کارگیری فرمایید. ادغام را روی چهره خویش به بازه 30 دقیقه به کار گیری نمائید. علاوه بر این می‌توانید جو را له فرمائید و دانه های جو را با یک دستمال کاغذی بر روی بخش ها متفاوت صورتتان قرار دهید. شما می‌توانید از این دو توشه در روز استعمال نمایید.
13.پاپایا
پس از مصرف یک پاپایای خوشمزه، هسته اش را مسلما نگه دارید. از نصیب داخلی هسته برای مالیدن به پوست صورتتان برای از در میان بردن لکه ها اسفاده نمایید. با این عمل پوست صورتتان را مرمت و از پیری پوست دوری می نماید.
 

آیا اسکراب قهوه جوش رخ را از میان میبرد؟

 

 
برای تهیه و تنظیم ماسک فیس خانگی می توانید از این پودر قهوه به کار گیری نمائید. ماسک رخ قهوه پوست شما‌را قابل انعطاف و لطیف میکند. همین‌طور می توانید از این دانه‌های قهوه تحت عنوان اسکراب تن و اسکراب پوست هم به کارگیری فرمائید. اسکراب قهوه به طور مداوم، سلولیت را رفع و نواحی زبرتر پوست مثل زانو‌ها و آرنج را قابل انعطاف می‌نماید.
 
کافئین جانور در قهوه نیز می تواند ظواهر پوست را زیباتر نماید. هرچند به صورت موقت. کافئین پوست را با‌گاز لیفت مینماید و این کشیدگی و لیفت چهره میتواند خطوط چین و چروک را برای مدتی کمرنگ نماید. همین‌طور کشیدگی منجر از در بین رفتن پف به دور دیده به صورت تماما محسوس می گردد. این خصوصیت مجزه‌آسای قهوه به عبارتی خصوصیت میباشد که ماسک برنا نمایند قوه را انقدر دوست داستنی می نماید. شما هم میتوانید به راحتی همین فعالیت را در منزل انجام دهید؛ فارغ از این که پول متعددی بابت کرم و ماسک چهره بدهید.
 
فواید قهوه سبز برای پوست
چنانچه نمی‌دانید تفاوت قهوه سبز با قهوه سیاه چه میباشد، قهوه سبز مانند مانند چای سبز که دسته فرآوری نشده‌ چای میباشد، نوعی قهوه بونداده و فراوری نشده میباشد. همگی ما خاصیت لاغری قهوه سبز را میدانیم و کمتر از خاصیت دیگر آن شنیده‌ایم. البته خاصیت قهوه سبز دربرگیرنده: تقویت سیستم ایمنی تن، معالجه کچلی، کاهش خستگی، لایه بردار و پر‌نور کننده پوست، تقویت رویش موی و قابل انعطاف کننده پوست میباشد.
 
 
اضافه بدانید : لاغری و چربی سوزی با قهوه سبز لاف میباشد یا این که حقیقت؟؟؟
 
 
آیا اسکراب قهوه جوش رخ را از میان میبرد؟
صراحت دارد که بوی خوشی به پوست می دهد و پوست را قابل انعطاف و لطیف می نماید، البته قهوه به هیچ وجه جوش چهره و آکنه را از در میان نمی‌موفقیت! اسکراب فیس حتی با شایسته ترین و طبیعی‌ترین مواد هم نمی‌تواند جوش را از دربین چیره شود. اسکراب لایه‌ای از پوست‌های مرده را برمی‌داراست و به منافذ پوست که جوش در آن صورت میگیرد نمی رسد.
 
اضافه بدانید : اسکراب پوست فیس با گردو، یک طرز عالی برای داشتن پوستی روشن
 
 
طریق تنظیم اشکال ماسک قهوه برای فیس و تن
برای تهیه و تنظیم یک ماسک سریع و شل قابل انعطاف کننده پوست، قهوه مانده در غربال قهوه یا این که جام قهوه‌ساز را بدور نریزید؛ زیرا مواد نخستین این ماسک‌ها همین پودر قهوه تلخ دم کشیده میباشد. پیشین از تنظیم ماسک قهوه برای رخ، احتیاط فرمایید و مطمئن گردید که پوست شما به قهوه آلرژی نداشته باشد. پودر قهوه می تواند برای افرادی که پوست حساس دارا‌هستند پاره ای حاذق باشد و این اشخاص مجبورند از خاصیت قهوه تنها با نوشیدن آن منفعت‌مند شوند (اما در صورتی به آن هم آلرژی نداشته باشند!). نکته حائض اهمیت دیگر این که هرمورد از گونه های پوست فیس را که داشته باشید، نباید پوست خویش را شدید با قهوه اسکراب فرمایید.
خیلی ملایم اسکراب نمائید، زیرا در غیر این رخ مبتلا قرمزی، التهاب و آلرژی پوستی خواهید شد. ماسک‌های صورتی که در تحت فراگیری داده می‌گردد می بایست هر توشه به طور جدید تهیه و تنظیم شوند. پس باقی مانده مواد را بدور بریزید و در یخچال فریزر نگه ندارید.
 

ماسک رخ با سس مایونز

 

 
دیگر ماسک معمول که میتوانید به کارگیری نمائید از مخلوط این مواد به دست می آید:یک چهارم فنجان ماست معمولی، ۲ قاشق خوراک خوری عسل، و یکی موز رسیده میانگین.
 
ماسک چهره سرکه سیب برای محکم شدن پوست چهره
به کارگیری سرکه تحت عنوان حجم دهنده‌ی پوست به زمانه‌های بسیار قدیم بازمی گردد و تاکنون نیز کاربرد دارااست.
 
بعداز اینکه رخ خویش را شستید، یک قاشق طعام خوری سرکه سیب را با دو فنجان آب مخلوط نمائید و تحت عنوان شستشو دهنده برای نظافت کردن و محکم کردن پوست استعمال نمائید.
 
حتی می توانید ماسک رخ خانگی نیز از سرکه استعمال فرمائید:یک چهارم فنجان سرکه سیب را با یک چهارم فنجان آب مخلوط نمایید، بعد از آن محلول را آهسته روی رخ خویش بمالید و اذن دهید روی رخ کم آب شود.
 
ماسک چهره شیر برای پوست‌های کم آب
این هم یک روش دیگر چهت نیل به پوست در منزل. ماسک را با ادغام یک چهارم فنجان شیر کم آب به همپا یه خرده آب صحیح نمائید.
 
 
 
مقدار آب آنقدر باشد که از این ادغام یک خمیر محکم به دست بیاید. چهره خویش را بی نقص با این ادغام بپوشانید، و اذن دهید روی چهره تماماً کم آب شود، آن‌گاه با آب گرم بشویید. حال روی پوست چهره خویش شم طراوت و تازگی می کنید.
 
ماسک بلغور جو دوسر
در‌حالتی که شتاب دارید و می خواهید خیلی زود پوستتان از لحاظ ظواهر صورت بهتری بگیرد ماسک فیس بلغور جو دوسر را آزمون فرمائید. یک دوم فنجان آب داغ – خیر جوش – و یک سوم فنجان بلغور جو دو راز را ادغام فرمایید.
 
پس از اینکه آب و بلغور دو تا سه دقیقه ماندند، دو قاشق طعام خوری ماست بی آلایش، دو قاشق طعام خوری عسل، و سفیده یک تخم مرغ کوچک را نیز در آنان ادغام نمائید، یک لایه نازک از این مخلوط را روی پوست چهره خویش بمالید، و بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند. آن گاه با آب گرم بشویید.
 
ماسک رخ با سس مایونز
تا زمانی میتوانید با ماسک چهره مایونز (مایونزی که با تخم مرغ بی نقص تشکیل‌شده باشد) پوست خویش را معالجه و ترمیم نمائید چرا پول پای کرم‌های گران‌قیمت بدهید؟
 
 
مایونز را به آرامی روی رخ خویش بمالید و اذن دهید ۲۰ دقیقه بماند، بعد از آن با آب سرد خوب بشویید. پوست رخ حس تمیزی و لطافت خواهد کرد.
 
ماسک فیس ماست برای تطهیر پوست
برای پاک کردن پوست و محکم کردن منافذ آن روی پوست رخ ماست عادی بمالید و اذن دهید ۲۰ دقیقه بماند. برای تولید ماسک صورتی که پوستتان را احیا نماید یک قاشق چای خوری ماست بی آلایش را با آب یک چهارم از یک پرتقال و پاره ای از پالپ هایش و یک قاشق چای خوری آلوئه ورا مخلوط فرمایید.
 
طولانی تر بخوانید: پیشنهادی برای بوتاکس طبیعی و مستمر در خانه! 
 
ادغام را روی رخ خویش بمالید و گذشته از شستن اذن دهید دست‌کم ۵ دقیقه روی پوست بماند.
 
ماسک رخ خردل
در شرایطی‌که میخواهید پوستتان التیام پیدا نماید و ماسکی فرح بخش را تجربه نمائید از خردل یاری بگیرید.
 
قبلی از اینکه به طور کاملً روی پوست بمالید یه خرده از آن را روی پوست خویش آزمون فرمایید تا مطمئن گردید پوستتان نسبت به آن تحریک نمی شود.
 
ماسک چهره لایه بردار لیمو
میخواهید ماسک صورتی به کار گیری فرمایید که هم لایه برداری نماید هم پوستتان را مرطوب نماید؟
 
آب یکی لیمو را با یک چهارم فنجان روغن زیتون یا این که روغن بادام شیرین ادغام فرمایید و روی پوست چهره بمالید.
 
بوتاکس‌های طبیعی
بوتاکس طبیعی پوست رخ با توت‌ها
اشکال توت از پاراگراف توت خارجی، تمشک و توت سیاه با تقابل با رادیکال‌های آزاد که به پوست زخم می رساند، سبب ساز برنا ماندن و شادابی پوست می شود.
 
افزون بر آن در ساخت کلاژن در پوست نیز نقش داراست.
 

شایسته ترین ماسک رخ برای جوش

 

 
شایسته ترین ماسک رخ برای جوش ؛ ماسک ضد جوش ترکیبی زردچوبه، عسل و شیر
زردچوبه یک چاشنی بسیار مفید برای رفع جوش رخ و پر‌نور کردن پوست میباشد و خاصیت ضد باکتریایی و ترمیم کنندگی دارااست. شیر نیز یک تمیز کننده طبیعی پوست بوده و سبب ساز تامین رطوبت و تغذیه سلول های پوست میشود.
راهبرد
برای اصلاح کردن این ماسک ترکیبی از ۱ قاشق چایخوری زردچوبه ۱ قاشق غذاخوری عسل و ۲ قاشق چایخوری شیر را در پیاله ای کوچک بریزید.
 
آن‌گاه ادغام را هم بزنید تا به شرایط خمیری درآید و با یک فرچه آرایشی بر روی صورتتان مالش دهید.
 
این ماسک را ۵ تا ۱۰ دقیقه روی صورتتان نگه دارید و آنگاه آن را با آب گرم بشویید. در حالتی که بعد از شستشو صورتتان مقداری زرد رنگ گردیده باشد، یکبار دیگر رخ خویش را بشویید.
 
این ماسک را هفته ای دوبار به صورتتان بزنید و و به راحتی جوش چهره خویش را از در میان ببرید.
 
 
ماسک سفیده تخم مرغ؛ توانمند ترین ماسک فیس برای جوش
این ماسک یکی‌از ارزان ترین و در عین حالا موءثر ترین ماسک های رخ برای از میان بردن جوش و آکنه میباشد و جای جوش ها را نیز محو می نماید.
 
پروتئین های مو جود در سفیده تخم‌مرغ سبب تغذیه و ترمیم سلول های پوست گردیده و منجر رفع تیرگی و لک پوست نیز می‌گردد.
 
راهبرد
برای تهیه و تنظیم این ماسک از در میان چیره جوش چهره، یکی سفیده تخم مرغ را به خیر و خوبی با چنگال هم زده و به امداد یک فرچه آرایشی پاک بر روی پوست بزنید و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طاقت فرمایید تا کم آب شود.
 
بعد از آن چهره خویش را با آب گرم شستشو داده و کرم مرطوب کننده بزنید.با اثر بخشی سریع خیس این ماسک می‌توانید چندین قطره روغن درخت چای را به آن بیشتر فرمائید.
 
 
شایسته ترین ماسک چهره برای جوش ؛ ماسک آلوئه ورا
هرچه از خواص این گیاه سبز خوش رنگ برای پوست بگوییم، معدود گفته ایم.آلوئه ورا گیاهی بسیار اثرگذار و اثر گذار در از میان بردن جوش و آکنه چهره بوده و التهاب و قرمزی پوست را تسکین می‌بخشد و یک آبرسان طبیعی و قدرتمند برای پوست میباشد.
 
ژل آلوئه ورا را می‌توانید هم از داروخانه ها تنظیم فرمائید و هم شاخه های طبیعی این گیاه را از عطاری خریداری کرده و به طور عرضی برش بزنید و از ژل ان بر روی پوستتان به کار گیری نمائید.
 
این ماسک را میتوانید شب گذشته از خواب یا این که در زمان روز به کار گیری فرمایید و از داشتن پوستی صاف و سوای جوش لذت ببرید.
 
 
ماسک از در میان چیره جوش رخ ترکیبی لیموی نو و سفیده تخم مرغ
آنتی اکسیدان های جانور در سفیده تخم مرغ سبب ساز شادابی و جوانسازی بافت پوست گردیده و سبب ساز جذب چربی های مازاد پوست می‌گردد. جذب چربی های بیش تر منجر پیشگیری از جوش زدن و کاهش التهاب و تورم جوش ها می گردد.
 
ترکیبات مو جود در لیموی نو سبب ضدعفونی کردن پوست و پر‌نور خیس شدن آن میگردد و برای پوست بسیار اثرگذار میباشد. این ماسک هم به جهت تاثیر فوق العاده اش جزو شایسته ترین ماسک فیس برای جوش به حساب می آید.
 
برای اصلاح کردن این ماسک کافیست یک‌سری قاشق آب لیموی جدید را با سفیده یک تخم مرغ هم زده و شب پیشین از خواب بر رو پوستتان بزنید.
 
صبح هم چهره خویش را با آب ولرم شسته و مرطوب کننده بزنید، زیرا ممکن میباشد سفیده تخم مرغ پوستتان را کم آب نماید.این ماسک را یک روز دربین میتوانید استعمال نمایید و اثر بدون نقص آن را پس از دو هفته بر روی پوستتان ملاحظه کنید.
 

اشکال اسکراب‌های پر‌نور کننده پوست رخ

 

 
اشکال اسکراب‌های پر‌نور کننده پوست رخ:
اسکراب آلوئه ورا و آرد برنج
آلوئه ورا یکی‌از شایسته ترین و مغذی‌ترین مواد برای پوست میباشد. آلو‌ئه‌ورا دربردارنده آنتی اکسیدان‌ها و ترکیبات فراوان دیگری میباشد که سبب ساز کاهش التهاب و حفظ از پوست می‌گردد. هم‌چنین آرد برنج هم پوست را از سلول‌های مرده جمع شده روی آن تمیز مینماید.
مواد موردنیاز:
برگ آلوئه ورا
2 قاشق غذاخوری آرد برنج
طریق تهیه و تنظیم:
ژل جانور در برگ‌های آلوئه‌ورا را بیرون نمائید.
ژل را با آرد برنج ترکیب نمائید و به طور دورانی روی فیس ماساژ دهید.
یک سری دقیقه شکیبایی نمایید و صورتتان را در آغاز با آب گرم و آنگاه آب سرد بشورید.
از یک مرطوب کننده مطلوب پوستتان به کار گیری فرمائید.
میتوانید هر شب از این اسکراب به کار گیری نمائید.
اسکراب بکینگ سودا یا این که جوش شیرین
ماساژ جوش شیرین روی پوست سبب از در میان رفتن سلول‌های مرده پوست و حذف باکتری‌های پوست می شود. این فعالیت منجر از در میان رفتن تیرگی‌های پوست گردیده و به پوست شما درخشندگی می بخشد.
 
مواد ما یحتاج:
۱ تا ۲ قاشق طعام خوری جوش شیرین
آب
طریق تهیه و تنظیم:
جوش شیرین را با آب ترکیب کن تا وضعیت خمیری بگیرد.
اسکراب را ۵ دقیقه روی فیس ماساژ دهید.
فیس خویش را با آب بشورید و از مرطوب کننده مطلوب پوستتان استعمال فرمائید.
هفته‌ای یکبار از این اسکراب به کارگیری نمایید.
گونه های ماساژهای پر‌نور کننده پوست فیس:
ماساژ چهره با شیر برای سپید کردن پوست
شیر علاوه بر تغذیه پوست سبب ساز سفیدی و درخشندگی پوست شما میگردد. برای سود بهتر میتوانید همدم شیر از لیمو و عسل هم برای ماساژ پوستتان به کارگیری فرمایید.
 
مواد موردنیاز:
۲ تا ۳ قاشق طعام خوری شیر نپخته
نحوه به کارگیری:
شیر را به طور دورانی و حرکات عمودی افزایشی و ذیل روی فیس ماساژ دهید.
فیس خویش را با آب بشورید.
۲ تا ۳ توشه در هفته این عمل را تکرار نمائید.
نکته: در صورتی‌که که روی پوستتان آکنه دارید از شیر استعمال نکنید.
 

نواع لکه های پوستی

 

 
لک در اثر مصرف برخی داروها :
مصرف برخی داروها از قبیل کلرپرومازین، دی پنیسیلامین، هیدانتوئین، داروهای ضد مالاریا و داروهای ضد سرطان باعث ایجاد لک به اشکال مختلف به یاور علائم دیگر میشوند. مصرف طولانی مقطع قرص ماینوسیکلین در درمان جوش و کبر جوانی، منجر تیرگی پوست در نواحی جوش های ملتهب و قرمز رنگ می‌شود.
 
لک ناشی از بیماری ها:
لک در اثر بیماری هایی مثل آسم ، نارسایی کبدی و کلیوی که در زمان هجوم ها آسماتیک، تیرگی منتشر پوست برای سه تا چهار روز ممکن می باشد وجود داشته باشد.
 
همچنین در روماتیسم و نارسایی کلیه و سیروز کبدی و برخی بیماری های دیگر تیرگی گسترده ی پوست مشهود است.
 
لک هایی با علل متفرقه:
سایر علل ایجاد لک های تیره ی پوست شامل: ملانیسم یا لک ارثی منتشر بدن؛ لک اطراف دهان؛ لک اطراف چشم و لک های کوچک قهوه ای در نقاط متعدد بدن می باشد که قادر است یاروهمدم یا فارغ از علایم دیگر باشند.
 
عطرها و ادوکلن هایی که حاوی ۵- متوکسی پورالن و برگاموت هستند، در صورتی بعد از استعمال روی پوست در معرض نور و روشنایی آفتاب قرار گیرند، سبب لک های تیره در پشت گوش، گردن و صورت میشوند.
 
نواع لکه های پوستی
 
عوارض به کار گیری از لایه بردار ها
لایه بردار ها به حذف لایه شاخی پوست و پوست های مرده یاری میکنند ، که سبب حذف باکتری های مضر پوست مانند ‌آکنه باکتریوم و همچنین کاهش قطر منافذ باز پوست میشوند و به زیبایی هرچه تمامتر وست شما کمک میکنند. درحال حاضر روش های به کارگیری از لایه‌بردار ها به دو طریق مکانیکی و شیمیایی تقسیم می گردد.
 
که لایه بردار های مکانیکی مثال عادی‌اش همان کیسه کشیدن پوست در حمام است. که برخی این کار را هم با پوست بادام یا زردرنگ‌آلو انجام می‌دهند. پس بله در نحوه مکانیکی از اسفنج ، پارچه های قطور ، برس و بخش ‌های خشک و فیبری گیاهان و الو و اسفنج استفاده می‌گردد که در صورتی با سفید‌آب هم همپا شود واحد سنجش لایه برداری بیشتر شده و اثر بسیار ملموس تری خواهد داشت.
 
و یا از روش هایی که در مطب پزشکان قابل انجام است میتوان به میکروابریژن ، بوسیله دستگاهی، پودرهای اکسید آلومینیوم با فشار روی پوست پاشیده می ‌شود. کریستال ‌های اکسید آلومینیوم بسیار دشوار میباشند و برای خراشاندن و ساییدن پوست مناسب‌ می‌باشند اشاره کرد که مکانیسم ‌آن مشابه بادکش کردن می باشد. از ترکیب این ساباندن و ساخت فشار منفی یک لایه ‌برداری مکانیکی خوب، روی پوست صورت رخداد می‌افتد که خواص زیادی دارد؛ از پاراگراف شادابی و روشن ‌تر شدن پوست، بهبود منافذ باز پوست، بهبود جوش‌های سرسیاه و سرسفید، کم‌ رنگ شدن لک ‌های صورت و حتی بدن، بهبود چین و چروک‌ های ظریف با واسطه ترشح فاکتورهای رویش مختلف ثانویه به ایجاد فشار منفی و بادکش روی پوست و بالاخره ارتقا نفوذ داروهای موضعی پوست که به ویژه برای بیماران دچار به لک رخ یا آکنه می‌ تواند اثر گذار باشد و ویا پیلینگ کردن !
 
استعمال از مواد شیمیایی لایه ‌بردار، همان پیلینگ‌ می باشد؛ موادی مانند اسید سالسیلیک، اسید سیتریک، اسیدهای میوه یا آلفاهیدروکسی اسید AHA یا تری ‌کلرواستیک اسید(TCA). درین طریق اسیدهای لایه ‌برداری با درصدهای متفاوت روی پوست صورت به کار گیری شده و عمل لایه ‌برداری به صورت شیمیایی انجام می‌ شود.
 
ولی ما میخواهیم در زمینه‌ی اسید های میوه برای شما توضیح دهیم که کرم گوری goree beauty cream در‌این سیرتکامل قرار می گیرد:
 
استفاده از اسیدهای میوه با غلظت بالا و استعمال از تری ‌کلرواستیک اسید باید مطلقا توسط متخصص پوست و موی و در کلینیک انجام شود زیرا زمانه ماندگاری اسید روی پوست و نواحی خاصی که دارو می بایست مالیده شود یک دستور تماما تخصصی است و توجه نکردن بدین مساله می ‌تواند موجب سوختگی پوست و عوارض مربوطه شود.
 

معالجه خانگی سپید کردن پوست

 

 
معالجه خانگی سپید کردن پوست
 
در‌پی 10 ماسک طبیعی آبژاور پوست و پر‌نور کننده طبیعی معرفی شده‌است تا با یاری آن‌ها بتوان لکه های نا زیبای روی پوست را از دربین پیروزی.
 
1. ماسک پر‌نور کننده پوست با پودر شیر کم آب
وسایل لازم ماسک آب ژاور شیر
 
1 قاشق پودر شیر کم آب
1 تا 2 قاشق آب پرتقال نو
1 قاشق بلغور جو
روزگار فراهم سازی ماسک سفیدکننده 2 دقیقه
 
پروسه تولید ماسک آب ژاور
 
نخست بایستی تمام ترکیبات این ماسک را با یکدیگر ادغام کرد. بعد از آن می بایست پوست را با کلینزر شست و کم آب کرد. با انگشتان پاک ماسک را روی فیس زده و 10 تا 15 دقیقه می بایست حوصله کرد. در غایت پوست بایستی با آب سرد شسته شود. این ماسک را می اقتدار 1 تا 2 توشه در هفته روی پوست زد.
 
 
2. ماسک آبژاور پوست با کشک
 
وسایل لازم ماسک آبژاور
1 قاشق کشک
1 قاشق آب گوجه خارجی
1 قاشق بلغور جو
 
روزگار فراهم سازی ماسک آبژاور فیس 2 دقیقه
 
پروسه تهیه و تنظیم ماسک سفیدکننده فیس
 
  نخست تمام مواد اول را با هم مخلوط کرده و خوب هم بزنید. چهره را با کلینزر شسته و کم آب فرمائید. با نوک انگشتان ماسک را روی چهره و گردن بمالید. 15 تا 20 دقیقه شکیبایی نمائید. پوست خویش را با آب سرد بشویید. این ماسک را می اقتدار 2 تا 3 توشه در هفته روی پوست زد.
 
 
3. ماسک پر‌نور کننده فیس نعنا
 
وسایل لازم ماسک پر‌نور کننده نعنا
 
  برگ نعنا
  آب در فیس نیاز
 
زمانه مهیا سازی ماسک پر‌نور کننده پوست 5 دقیقه
 
پروسه تنظیم ماسک پر‌نور کننده فیس نعنا
 
  برگ های نعنا را له کرده و به طور خمیر در آورید. در شرایطی که که خیلی غلیظ بودند روی آنها مقداری آب بریزید. فیس را شسته و کم آب نمائید. با نوک انگشتان خمیر نعنا را روی پوست رخ و گردن بمالید. 20 دقیقه شکیبایی فرمائید تا ماسک کم آب شود. فیس را با آب سرد بشویید. این ماسک را می اقتدار 1 تا 2 توشه در هفته استفاده نمود.
 
 
4. ماسک خانگی پر‌نور کننده با آرد نخود
وسایل لازم ماسک پر‌نور کننده نخود
 
2 قاشق آرد نخود
 
4/1 قاشق زردچوبه
 
2 قاشق شیر
 
روزگار فراهم سازی ماسک پر‌نور کننده 2 دقیقه
 
نحوه ایجاد ماسک پر‌نور کننده در منزل
 
تمام مواد را با یکدیگر مخلوط فرمایید. فیس را با کلینزر شسته و کم آب نمایید. با نوک انگشتان ماسک را روی پوست فیس و گردن بمالید. 15 تا 20 دقیقه شکیبایی فرمایید و بعد از آن پوست را با آب سرد بشویید. این ماسک را می اقتدار 1 تا 2 توشه در هفته به عمل پیروزی
 
 
5. ماسک موز آب ژاور فیس
وسایل لازم ماسک وایتکس
  1 موز رسیده
  1 قاشق عسل
  1 قاشق آب لیمو
 
روزگار فراهم سازی ماسک آب ژاور موز 5 دقیقه
 
شیوه تنظیم ماسک سفیدکننده موز
 
در ظرفی مواد نخستین را ریخته و به خیر با یکدیگر ادغام فرمائید. چهره را با کلینزر شسته و کم آب فرمائید. ماسک را روی چهره و گردن زده و 15 دقیقه طاقت فرمایید. در غایت آن را با آب سرد بشویید. این ماسک را می اقتدار هفته ای 1 یا این که 2 توشه روی پوست زد.
 
 
6. ماسک پر‌نور کننده زردچوبه
وسایل ما یحتاج ماسک پر‌نور کننده زردچوبه
1 قاشق زردچوبه
1 قاشق آب لیمو
 
روزگار فراهم سازی ماسک 2 دقیقه
 
فرایند ایجاد ماسک پر‌نور کننده زردچوبه
 
  تمام مواد را به نیکی با هم ادغام فرمائید. رخ خویش را با کلینزر شسته و کم آب فرمایید. ماسک را روی رخ و گردن بزنید. 15 دقیقه شکیبایی کرده و با آب سرد پوست را شستشو دهید. این ماسک را می اقتدار هر روز بهره برد.
 
 
7. ماسک وایتکس فوری فیس با آرد برنج
وسایل لازم ماسک آب ژاور فوری فیس
  1 قاشق آرد برنج
  1 قاشق آرد نخود
  یک و نیم قاشق کشک
  نصف قاشق زردچوبه
 
روزگار فراهم سازی ماسک آرد برنج 2 دقیقه
 
 
نحوه ایجاد ماسک پر‌نور کننده آرد برنج
 
تمام مواد را با یکدیگر مخلوط نمائید. پوست را شسته و کم آب نمائید. ماسک را روی چهره و گردن بمالید. 10 دقیقه حوصله کرده و آنگاه پوست را با آب سرد بشویید. این ماسک را می اقتدار 1 تا 2 توشه در هفته به فعالیت موفقیت.
 
 
8. ماسک پر‌نور کننده فوری فیس با سیب زمینی
وسایل مایحتاج ماسک آب ژاور سیب زمینی
1 سیب زمینی میانگین
 
دوران فراهم سازی ماسک 5 دقیقه
 
یادگرفتن ایجاد ماسک آب ژاور خانگی
 
  سیب زمینی را شسته و پوست بکنید. آن گاه آن را به چنئد نصیب تقسیم فرمائید. چهره را شسته و کم آب نمایید. تکه های سیب زمینی را برای تعدادی دقیقه روی رخ قرار دهید. 15 دقیقه طاقت نمائید. بعد از آن پوست را با آب سرد بشویید. این ماسک را می اقتدار 1 تا 2 توشه در هفته استفاده نمود.
 
 
9. ماسک پر‌نور کننده زعفران
وسایل موردنیاز ماسک پوستی زعفران
  2 تا 3 عدد زعفران
  1 قاشق شیر
  یک تکه پنبه
 
روزگار مهیا سازی ماسک 3 ساعت
 
یادگرفتن تصحیح کردن ماسک پر‌نور کننده در خانه
 
  در یک قاشق شیر، 2 یا این که 3 دانه زعفران را قرارا داده و 3 ساعت شکیبایی فرمایید. فیس را با کلینزر شسته و کم آب فرمایید. با امداد تکه پنبه ای شیر زعفرانی گردیده را روی پوست چهره و گردن بمالید. 20 تا 30 دقیقه طاقت فرمایید. آن‌گاه رخ را با آب سرد بشویید. این ماسک هر روز قابل استعمال میباشد.
 
 
10. ماسک آب ژاور فیس با گوجه خارجی
وسایل لازم برای ماسک آبژاور گوجه
  1 گوجه خارجی میانگین
  2 قاشق زردچوبه
زمانه فراهم سازی
5 دقیقه
 
شیوه تنظیم ماسک پر‌نور کننده گوجه خارجی
 
  گوجه فنگی را رنده کرده و به طور خمیر در آورید. آن گاه زردچوبه را به آن بیش تر کرده و با هم ترکیب نمایید. چهره را با کلینزر شسته و کم آب فرمایید. ماسک را روی چهره و گردن بزنید. 10 دقیقه طاقت کرده و آن گاه آن را با آب سرد بشویید. این ماسک را می اقتدار دو توشه در هفته استفاده نمود.
 

کرم های زیبایی آیتم معمولی ای برای مراقبت از دست ها

 
کرم های زیبایی آیتم معمولی ای برای مراقبت از دست ها می‌باشند البته لازم وجود ندارد برای تنظیم این کرمها هزینه متعددی بپردازید ، شما میتوانید کرم های دستساز را با طریق های پایین در منزل تهیه و تنظیم فرمائید.
5 نحوه برای تنظیم کرم دست گیاهی در منزل
دست ها بخش بسیار پیچیده و یک‌سری منظوره از تن می باشند که به ما اذن میدهد شی ها را لمس کنیم.عصب های متعددی در اختیار موجود است که داده ها لمسی را در هر یک که با آن‌ها رابطه پیدا مینماید انتقال میدهد. دست ها نقش مهمی در خلاقیت و بیان دارا هستند با این هم اکنون، دست ها اساسا ابزارهایی میباشند که به پیشرفت آدم ها یاری می‌کند.
اگرچه آنها بخش مهمی از تن نیستند، البته فارغ از آن‌ها معاش به خیال نقشی که دارا‌هستند، بی آلایش وجود ندارد.یک مثال از اهمیت دست در کشورهایی مانند ژاپن آشکار هست .نخستین از کلیه، ژاپنی ها اهمیت دست های سلامت در دفتر کار را شعور می‌کنند، زیرا یکی خصوصیت های اصلی اشخاص هنگام کسب وکار میباشد . شاید بدین ادله باشد که دست ها میتوانند چیزهای متعددی در خصوص سن، سوابق و سبک معاش بگویند. در اصل، دستان بیان کنده خیلی چیزها می‌باشند .
 
کرم خانگی برای حفظ از دست
 
 
تولید اشکال کرم های دست در منزل
رویه های مختلفی برای محافظت دست ها در وضعیت خوب موجود است. معالجه هایی برای دست و پا موجود است. با این درحال حاضر مهیا سازی و اعمال این ماسک ها به دوران متعددی نیاز داراست، استعمال از این کرم یک آیتم بی آلایش و عملی برای مرطوب نگه داشتن و حفظ دست ها میباشد. کرم های زیبایی ، محصولاتی قابل انعطاف و صاف می باشند که برای حفاظت از پوست به کار گیری میگردند. آن‌ها اصولا به سفتی بافت و بهبود ظواهر پوست امداد میکنند. در گونه های متعدد و بها ها موجود است. با این هم اکنون، در‌این بخش از تندرست پوست و موی در نمناک می‌توانید فهرستی از امر العمل ها برای کرم های خانگی خانگی پیدا نمایید. پس هیچ عذر ای برای محافظت نکردن از دست ندارید.
 
کرم های مرطوب کننده آنتی اکسیدانی منحصربه‌فرد پوست دست
 
 
شیوه تولید کرم دست ساز خانگی
مواد لازم
 
2 قاشق سوپ خوری روغن نارگیل ( 30 گرم )
1 قاشق سوپ خوری کره کاکائو ( 15 گرم )
یک قاشق چای خوری روغن بادام ( 5 میلی لیتر )
چهار قطره روغن اسانس لیمو ترش
راهبرد
 
روغن نارگیل و کره کاکائو را در ظرفی به شیوه بنماری ذوب نمائید تا کره با روغن آب شود.
وقتی که‌این دو ماده ذوب شدند ، 4 یا این که 5 قطره روغن اسانس لیمو و 1 قاشق چای خوری روغن بادام را بیش تر نمائید.
بعداز ترکیب کردن تمام مواد نخستین، مایع را درون یک پیاله یا این که شیشه دیگر بریزید.
در غایت، بگذارید خنک شود تا محکم شود.
 

ضد لک های گیاهی

 

 
آب پیاز:
 
در حالی که‌این معالجه خانگی ممکن می باشد بوی خوشی نداشته باشد، ولی آزمون کردنش می ارزد برای تنظیم آب پیاز، از آب میوه گیری، ادغام کن میتوانید استعمال نمائید ،
 
یک تکه پنبه پاک را در آب نو پیاز فرو فرمائید و آن را بی واسطه به پوست خویش بزنید،
بعد اذن دهید تا کم آب شود.
یکی‌از دیگر از معالجه ها، مشتمل بر ترکیب کردن یک قاشق غذاخوری آب پیاز با دو قاشق غذاخوری عسل می‌باشد ، این ادغام را روی لکه های تیره خویش بزنید و حدود 20 دقیقه بماند هر دو این معالجه ها می بایست شسته شوند، و می‌توانید روزمره آنها‌را آزمون نمائید.
 
روغن ویتامین E :
 
ویتامین E ،کاری عالی برای ترمیم پوست مصدوم انجام میدهد و قادر است به تزکیه لکه های تیره یاری دهد. کلیه چیزهایی که بایستی انجام دهید این هست که روغن ویتامین E را هر روز به صورت بدون واسطه به پوست پاک خویش بزنید. آیا یک بطری از این روغن ندارید؟ از یک سوزن برای خارج داخل شدن روغن از کپسول ویتامین E به کار گیری نمایید.
 
ترب کوهی:
 
ترب کوهی، یک ادویه دوست داستنی تند میباشد، ولی تصور اینکه آن را به پوست خویش بزنید می‌تواند دشوار باشد ، آیا می‌خواهید بدانید چه‌گونه می‌توانید آسیب های آکنه و لکه های تیره پوستتان را تمیز نمایید؟ هر روز از خمیر ترب کوهی به کار گیری نمایید.
 
میتوانید با ترکیب کردن ترب کوهی رنده گردیده و یه خرده آب ، یک خمیر تهیه و تنظیم فرمایید ، خمیر را روی پوست خویش بگذارید و حدود 20 دقیقه بماند و آنگاه آن را بشویید. همینطور می‌توانید، یک قاشق طعام خوری سرکه سیب و یک قاشق چای خوری عسل را به خمیر ترب کوهی بیشتر فرمائید، البته صرفا از این ترکیب سه توشه در هفته به کارگیری نمایید.
 
باتر میلک (دوغ بعداز کره به دست آوردن):
 
آیا یک برنامه کودکان باترمیلک در سردخانه خویش دارید؟ عملکرد فرمائید تا لک های تیره خویش را پر‌نور فرمائید مانند ماست، باترمیلک دربردارنده اسید لاکتیک میباشد. یک معالجه معمولی که شما می‌توانید روزمره از آن به کار گیری نمائید و نیازی به هیچ عمل مازاد وجود ندارد،
 
باترمیلک را بر روی لکه های تیره خویش بزنید،
اذن دهید به بازه زمانی 20 دقیقه بر روی پوستتان بماند و آنگاه آن را شستشو دهید.
چنانچه پاره ای آب گوجه خارجی دارید، دو قاشق چای خوری آب گوجه خارجی را با چهار قاشق چای خوری باترمیلک ترکیب فرمایید. این مخلوط را به شکل خویش بمالید، حدود نیم ساعت بماند و بشورید.
 
آب آناناس:
 
آناناس، بی نیاز از ویتامین های A و C هست، که همان گونه که تا قبل از این ذکر شد، برای کلاژن سازی و پوست شما مطلوب می‌باشد در حالی که خرید آب آناناس از مغازها خیلی شل می‌باشد، ولی دریافت کردن آب طبیعی آناناس جدید مفیدتر می‌باشد.
 
یک چهارم یک آناناس راپوست کنده و و آب آن را با ادغام کن بگیرید
آب آناناس را بوسیله یک تکه پنبه به حالت خویش بزنید و اذن دهید تا کم آب شود .
آن گاه آن را با آب بشویید ، این معالجه را روزمره آزمون فرمائید.
شما همینطور، میتوانید دو قاشق غذاخوری آب آناناس را با دو قاشق غذاخوری ماست ترکیب نمایید. این خمیر را روی چهره خویش بمالید، و اذن دهید تا حدود 25 دقیقه بماند و بعد از آن بشورید. این عمل را سه توشه در هفته آزمون نمائید.
 

لایه برداری شیمیایی پوستAHA

بهترین کرم ضد لک

 

لایه برداری شیمیایی پوست آب محلول می باشد و عموما برای کم آب کردن پوست گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد این قادر است با ترکیب کردن مقدار برابر ماست و نیشکر در یک پیاله صحیح شود. هر دوی این مواد اول وابسته به خانواده آلفا هیدروکسی اسید و بی نیاز از اسید گلیکولیک می‌باشند خمیری با دو جز صحیح فرمایید و یک لایه با نوک انگشتان روی رخ بزنید. بگذارید گذشته از شستن آن با آب سرد 20 دقیقه بماند.

 

ماسک های لایه برداری شیمیاییBHA

این لایه بردارشیمیایی محلول در چربی می‌باشد و برای پوست چرب مطلوب خیس می باشد. این لایه بردار را می قدرت با ترکیب کردن جوش شیرین و آب مهیا کرد می بایست کمی قرص آسپرین و قطرات آب لیمو را با هم مخلوط نمایید. هنگامی که آسپرین قابل انعطاف شد آن را خمیر فرمائید بایستی آن را به بازه زمانی 10 دقیقه نگه دارید و آن گاه آن بشویید بعد رخ را با ادغام آب و جوش شیرین با استعمال از یک توپ پنبه تمیز فرمایید. 

 

ماسک لایه بردار چای سبز، آلوئه ورا، ژلاتین و همینطور بابونه

به چه شکل برای پوست های حساس لایه بردار مهیا کنیم؟ چای سبز، آلوئه ورا، ژلاتین و همینطور بابونه، برای پوست های حساس عالی می‌باشد می‌توانید از پف تحت دیده خلاص گردید آن دربردارنده محکم کننده طبیعی می باشد که به کشتن میکروب ها و باکتری ها یاری مینماید آن در محکم کردن پوست و کاهش چین و چروک اثر گذار هست.

 

مواد را با هم مخلوط و ادغام را در ماهی تابه حرارت دهید و یک بسته ژلاتین بریزید ترکیب را گرم فرمایید تا ژلاتین حل شود بعد از آن عصاره خیار و ژل آلوئه ورا بیش تر نمایید و تمامی آن‌ها‌را با هم ادغام نمائید بگذارید خنک تا محکم شود ادغام را روی رخ و گردن بمالید تا وقتیکه به طور کامل کم آب شود استارت به تزکیه پوست از طرف زنخدان در سوی افزایشی فرمایید آنگاه با آب گرم بشویید و با حوله پوست را کم آب نمایید.

 

ماسک چهره

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد