برو به بالاآرایش تمیز کن آلوورا
در حالتی‌که طرفدار به کارگیری از مواد طبیعی برای حفظ از پوست میباشید و عشق‌ای به به کار گیری از میسلارواتر یا این که آرایش و پیرایش منزه‌کن‌های شیمیایی مو جود در بازار ندارید میتوانید با به کار گیری از آلوورا برای خودتان یک منزه‌کننده‌ی آرایش و پیرایش طبیعی بسازید. با مخلوط کردن پاره ای ژل آلوورا به روغن زیتون می توانید یک میسلارواتر طبیعی بسازید و آرایشتان را با یاری پنبه و ادغام فوق تمیز فرمایید.
 
برای ساختن آرایش و پیرایش تمیز کن با ژل آلوورا میتوانید به جای روغن زیتون از روغن دوست داستنی و سازگار با پوست خودتان به کار گیری نمائید، برای مثال روغن نارگیل یا این که روغن بادام شیرین. صرفا مراقب باشید در حالتی که که قصد استعمال از این آرایش و پیرایش منزه کن را برای دیده هایتان دارید روغن مدنظرتان برای به کار گیری حریم دیده مضر نباشد.
برو به بالاتونر آلوورا
از سایر تولید ها بسیار مهم در روتین محافظت از پوست تونر ها می‌باشند. تونر ها فعالیت منزه‌سازی پایانی پوست را انجام میدهند و نقشی بسیار حیاتی در تندرست پوست شما دارا هستند. معمولاً بعداز شستشوی پوست و گذشته از استعمال از کرم های آبرسان بایستی از تونر مصرف شود. در ذیل امر تولید یک تونر خانگی را با آلوورا به شما یادگرفتن میدهیم.
 
طریق تنظیم: چای سبز را دم فرمایید و بعداز رد کردن چای از صافی و خنک شدن آن، پاره ای ژل آلوورا به آن طولانی تر فرمایید. محلول فوق را با پنبه روی پوست چهره و گردن بمالید و اذن دهید کم آب شود. نیازی به شستشو وجود ندارد و آن‌گاه میتوانید از کرم آبرسان یا این که دیگر تولیدات محافظت از پوستتان به کار گیری فرمائید. این تونر دارنده خاصیت فوق‌العاده‌ای میباشد و علاوه بر تمیز‌سازی و بستن منافذ گشوده پوست سبب دفع سموم و کاهش قرمزی و التهاب پوست می شود.
 
برو به بالاکرم بدور دیده آلوورا
ادغام آلوئه ورا با ویتامین E یک کرم طبیعی ضد پیری بدور دیده عالی تولید مینماید که به کاهش و دوری از چین و چروک یاری می‌نماید و به ویژه برای پوست‌های حساس موءثر میباشد. این عمل را دست‌کم یک توشه در روز انجام دهید تا خطوط ریز کاهش یابد و لطافت پوست ذیل دیده را ارتقاء دهد.
 
روش تنظیم: یک کپسول ویتامین E را با سنجاق رخنه‌ کرده و محتویات آن را با یک قاشق غذاخوری باطن یک ظرف فشار دهید. ژل آلوئه ورا را داخل کاسه ریخته و آن را با یک قاشق به طور کاملً ادغام‌نمایید. ادغام را به‌آرامی با فشار نادر انگشتان روی پوست پایین دیده خویش بمالید و اذن دهید جذب شود. (پس از جذب آن می توانید به آرایش و پیرایش پوستتان بپردازید)