راهکار های خانگی و طب سنتی و ماسک های میوه ای و گیاهی، روند معدود هزینه و آسوده و خانگی برای رویارویی با این بحران فراگیر دربین تیم های متعدد سنی در شهر های سراسر مرزوبوم میباشد. ما در یک سرزمین نصفه کم آب و بیابانی معاش می‌کنیم و مالامال بدیهی میباشد که گونه های و اقسام لک و جوش ها می‌تواند در‌این اکو سیستم، روی تن ما صورت بگیرد. در صورتی‌که چه جای نگرانی وجود ندارد و با طرز های ارزان،‌ می اقتدار تن را در قبال این چالش بیمه کرد.
قطعا بخوانید :   چه طور پوست سپید، محکم، صاف و سوای چروک داشته باشیم؟
كرم ضد لك عالي
صد رد صد بخوانید: سلبریتی ها از چه ماسک هایی به کارگیری می‌کنند؟
ماسک چهره برای رفع لک پوست های تیرهدر شرایطی‌که پوست تیره رنگ یا این که سبزه دارید و قصد از در بین بردن نقاط های تیره رنگ روی قسمت های متعدد تن در ذهن دارید، سفارش میکنیم که از ماسک سیب زمینی آغشته به شیر استعمال فرمائید. سیب زمینی را رنده کرده  و آب آن را گرفته و با کمی شیر ادغام نمائید و بعد از آن روی بخش های تیره رنگ دار قرار دهید. با تکرار مداوم آن در زمان هفته و ماه،‌ متوجه کاهش اثرات آن خواهید شد. این مراحل شگفت انگیز  میباشد و به شما در حذف ککو مک ها با قیمت خوب یاری مینماید.
ماسک چهره برای رفع لک و آب ژاور

در شرایطی که پوست پر‌نور دارید و میخواهید نقاط تیره رنگ از در بین رفته و درخشندگی پوست شما محافظت شود، از ماسک آب لیمو ترش استعمال فرمایید که با یه خرده عسل ادغام شده‌است. عسل یک ماده طبیعی شگفت انگیز در طبیعت میباشد که نرمی و لطافت پوست را به ارمغان آورده و از طرفی، منجر تغذیه سلول های پوستی می‌گردد. لیمو ترش به خیال خواص اسیدی، برای رفع لک های پوست و آکنه موثر میباشد. از این منشاء ویتامین c برای تجدید بنا سلولی و پر‌نور کردن قسمت های تیره رنگ دارنده نقاط قهوه ای استعمال نمائید. شیر، یک التیام کننده بوده و همین نقش را ماست که شیر تخمیر شده‌است نیز ایفا می نماید. ماسک ماست و خیار را برای رفع اشتباهات فراگیر و التهابات و خارش ها، فراموش نکنید!