روغن بادام شیرین:
 
برای یکسری ده سال میباشد که روغن بادام شیرین به لطف تمام اسیدهای تندرست و ویتامین های موجودش، برای معالجه بیماری های پوستی میباشد. می‌توانید یک روغن بادام بخرید (بسیار مشابه به روغن ویتامین E میباشد) و آن را به طور بی واسطه به پوست خویش بزنید، آهسته ماساژ دهید و از آن یک توشه در روز به کارگیری فرمائید و هیچ نیازی به شستن آن ندارید.
 
در‌حالتی که پیرو آزمون یک خمیر دیگر برای صورتتان میباشید.
 
چهار تا پنج قطره روغن بادام را با دو قاشق چای خوری آب لیمو، یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری از پودر شیر ادغام نمایید.
 
خمیر را روی چهره خویش بمالید و حدود نیم ساعت اذن دهید تا بماند.
 
بعد از آن آن را بشورید و سه توشه در هفته انجام دهید.
 
شکر:
 
یک لایه بردار طبیعی که به اندازه کافی ملایم باشد، برای استعمال منظم نیاز دارید؟شکر ارزان و مطلوب میباشد.به آرامی پاره ای شکر را با حرکات دایره ای روی پوست خویش ماساژ دهید و بعد آن را بشورید.
 
خیار :
 
زمانی شما حس خستگی میکنید، برش های خیار را روی چشمان خویش قرار دهید، یا این که تحت چشمانتان ، خیار دربردارنده ویتامین های مطلوب برای پوست شما میباشد. این ماسک ملایم روزمره، شما‌را از دست لکه های تیره پوستی خلاص مینماید.
 
یک خیار، نصف قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا و یک قاشق غذاخوری آب لیمو را باهم ادغام نمایید.
 
این ادغام را روی چهره خویش بمالید و اذن دهید، تا نیم ساعت بماند و آنگاه آن را با آب بشویید.
 
همینطور می‌توانید یک خمیر را با ادغام کردن یک خیار و دو قاشق غذاخوری ماست، تهیه و تنظیم نمایید.از این راهبرد نیز طبق معالجه قبل استعمال نمائید.
 
گوجه خارجی:
 
آیا به گوجه خارجی خویش شکر می زنید؟این عمل برای پوست شما هم عالی میباشد.
 
گوجه خارجی را با شکر ترکیب فرمایید و رخ خویش را برای ۱۰ دقیقه ماساژ دهید.
 
مخلوط شکر و گوجه خارجی را برای حدود روستا دقیقه ماساژ دهید و بعد از آن آن را با آب شستشو دهید.
 
همینطور، می‌توانید دو قاشق غذاخوری آب گوجه خارجی و یک قاشق غذاخوری آب لیمو را باهم ترکیب نمائید آنگاه آن را به طور خویش بمالید، شکیبایی فرمائید تا کم آب شود و آنگاه آن را بشورید ، یک توشه در روز این شیوه را آزمون فرمایید.
 
لوسیون کالامین :
 
در صورتیکه پیش از این از لوسیون کالامین به کار گیری نموده اید، برای نیش حشره ها یا این که معالجه خارش های سمی موثر میباشد ، کائولن جانور در لوسیون در از دربین بردن لکه های تیره موءثر میباشد. تمامی چیزهایی که می بایست انجام دهید این میباشد که یه خرده لوسیون را به لکه های تیره را بر روی رخ خویش بمالید، اذن دهید یک شب بماند و صبح آن را بشورید ، این معالجه بی آلایش را هر روز آزمون فرمایید.
 
وبیای گاربانزو :
 
لوبیا گاربانزو، خیر صرفا یک خوراکی خوشمزه در کنار غذاها میباشد، بلکه به معالجه از میان بردن لکه های تیره فیس نیز امداد میکند.
 
لوبیا را با آب ترکیب و له فرمایید ( با یک نصف فنجان آغاز نمائید) تا وقتی که یک خمیر تهیه و تنظیم شود.
 
خمیر را روی پوست خویش بمالید، و بعداز حدود نیم ساعت آن را بشورید همینطور ،می‌توانید آب لیمو را به خمیر لوبیا طولانی تر فرمایید.
 
در‌حالتی که آب لیمو را بیش تر کردید، یک روز درمیان از این خمیر به کار گیری نمائید، وگرنه خمیر گذشته را می‌توانید هر روز به کار گیری فرمائید.