سفیده تخم مرغ یکی آن موادی میباشد که به ما در زیباترشدن پوست‌مان امداد می نماید. سفیده تخم مرغ منجر میگردد تا پوست چروک نشود و یک‌دست و صاف بماند و به معالجه آکنه پوستی نیز یاری می‌نماید.
بدون شک برای کلیه اشخاص شادابی و زیبایی پوستشان اهمیت بخش اعظمی داراست و دوست دارا هستند هنگامی جلوی آینه می روند از تماشای خودشان لذت ببرند. سفیده تخم مرغ یک کدام از آن موادی میباشد که به ما در زیباترشدن پوست‌مان امداد می‌نماید. سفیده تخم مرغ سبب ساز میگردد تا پوست چروک نشود و یک‌دست و صاف بماند و به معالجه آکنه پوستی نیز امداد می کند. درین نوشته‌ی‌علمی شمارا با فواید ماسک سفیده تخم مرغ و شیوه تهیه و تنظیم تعدادی جور ماسک سفیده تخم مرغ برای لطافت و زیبایی پوست آشنا خوا هیم کرد.
 
ماسک سفیده تخم مرغ و خاک رس برای برنا سازی پوست
 
سفیده تخم مرغ به محکم شدن و بهبود رنگ پوست امداد میکند. سفیده تخم مرغ با کاهش اندازه منافذ وسیع پوست و کاهش سبوم (چربی طبیعی پوست) برای پوست چرب عالی میباشد. در واقع، منافذ پهناور پوست، گوشه و کنار قابل قبولی برای پرورش باکتری ادله جوش‌های گوشتی و چه کسی است میباشند. به این ترتیب، کوچک شدن متافذ پوست به کاهش آکنه نیز یاری میکند.
 
علاوه بر این، سفیده تخم مرغ دربردارنده آنزیم لیسوزیم میباشد که با هضم دیواره های سلولی، باکتری‌های دلیل آکنه را میکشد. برای داشتن پوستی قشنگ و براق، میتوانید از ماسک تخم مرغ استعمال نمایید.
 
در حالتی که به‌دنبال طریق‌های خانگی برای برنا سازی پوست می‌باشید، از طریق‌های دربردارنده تخم مرغ نگذرید.
 
۱ عدد سفیده تخم مرغ
 
۲ قاشق چایخوری خاک رس قهوه‌ای
 
نخست، سفیده تخم مرغ و خاک رس قهوه‌ای را ترکیب فرمایید تا خمیری صورت شود.با یاری مداد موی، این خمیر را با حرکات افزایشی روی چهره خویش بگذارید.اذن دهید به طور کامل کم آب شود.آن را با آب ولرم بشویید و از مرطوب کننده به کار گیری نمائید.
 
ماسک سفیده تخم مرغ برای جوش های رمز سیاه
 
ماسک سفیده تخم مرغ ، لیمو و عسل
 
یکی سفیده تخم مرغ
 
یک قاشق چای‌خوری آب لیمو ترش نو
 
نصف قاشق چای‌خوری عسل
 
در ظرف‌ای منزه، سفیده تخم مرغ و آبلیمو را هم بزنید و ادغام نمائید تا مخلوطی کف‌مانند به‌دست آید. وجود آبلیمو در ادغام سبب ساز می گردد که بوی سفیده تخم مرغ ازبین برود. نصف قاشق چای‌خوری عسل را طولانی تر نمائید و ادغام را به‌خیر هم بزنید.
 
چهره‌تان را با آب گرم بشویید تا منافذ آن گشوده شوند. بعد با دست پاک یا این که پنبه، ماسک فراهم‌گردیده را روی پوست‌تان بمالید. یادتان باشد که ماسک را به نواحی حساسی مانند بدور دیده‌ها و دهن نمالید.
 
تاوقتی‌که ماسک روی فیس‌تان قرار بگیرد، جا بیفتد و کم آب بشود، با متانت شکیبایی و تأمل نمایید. برای مثال می توانید دراز بکشید، با نفس‌های عمیق به استقبال فکرهای بشاش و مثبت بروید.
 
ماسک را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی فیس بگذارید و وقتی که تماما روی رخ‌تان کم آب شد، رخ خویش را با آب گرم بشورید. تمام نصیب‌های چهره را با حرکات دورانی دست روی چهره بشویید و از صافی پوست و شم خیر و خوبی که در شما تولید می شود، غایت لذت را ببرید.