سفیده تخم مرغ یکی‌از آن موادی میباشد که به ما در زیباترشدن پوست‌مان یاری مینماید. سفیده تخم مرغ سبب میشود تا پوست چروک نشود و یک‌دست و صاف بماند و به معالجه آکنه پوستی نیز یاری می‌نماید.
صد رد صد برای تمامی اشخاص شادابی و زیبایی پوستشان اهمیت اکثری داراست و دوست دارا‌هستند زمانی جلوی آینه میروند از تماشای خودشان لذت ببرند. سفیده تخم مرغ یکی‌از آن موادی میباشد که به ما در زیباترشدن پوست‌مان امداد مینماید. سفیده تخم مرغ منجر می‌گردد تا پوست چروک نشود و یک‌دست و صاف بماند و به معالجه آکنه پوستی نیز امداد می‌نماید. در‌این نوشته ی علمی شمارا با فواید ماسک سفیده تخم مرغ و نحوه تهیه و تنظیم یک سری گونه ماسک سفیده تخم مرغ برای لطافت و زیبایی پوست آشنا خوا هیم کرد.
 
 
ماسک سفیده تخم مرغ و خاک رس برای برنا سازی پوست
 
سفیده تخم مرغ به محکم شدن و بهبود رنگ پوست یاری می کند. سفیده تخم مرغ با کاهش اندازه منافذ وسیع پوست و کاهش سبوم (چربی طبیعی پوست)  برای پوست چرب عالی میباشد. در واقع، منافذ وسیع پوست، اطراف قابل قبولی برای پرورش باکتری استدلال جوش‌های گوشتی و که می باشد میباشند. براین اساس، کوچک شدن متافذ پوست به کاهش آکنه نیز امداد می کند.
 
 
 
علاوه بر این، سفیده تخم مرغ دربردارنده آنزیم لیسوزیم میباشد که با هضم دیواره های سلولی، باکتری‌های دلیل آکنه را می کشد. برای داشتن پوستی قشنگ و براق، می توانید از ماسک تخم مرغ استعمال فرمایید.
 
 
 
در شرایطی که در‌پی شیوه‌های خانگی برای برنا سازی پوست می باشید، از طریق‌های دربردارنده تخم مرغ نگذرید.
 
 
 
۱ عدد سفیده تخم مرغ
 
۲ قاشق چایخوری خاک رس قهوه‌ای
 
 
 
نخست، سفیده تخم مرغ و خاک رس قهوه‌ای را ترکیب نمائید تا خمیری صورت شود.با امداد مداد گیسو، این خمیر را با حرکات صعودی روی فیس خویش بگذارید.اذن دهید تماما کم آب شود.آن را با آب ولرم بشویید و از مرطوب کننده به کار گیری نمایید.
 
 
 
 
ماسک سفیده تخم مرغ برای جوش های راز سیاه
 
 
 
ماسک سفیده تخم مرغ ، لیمو و عسل
 
یکی سفیده تخم مرغ
 
یک قاشق چای‌خوری آب لیمو ترش جدید
 
نصف قاشق چای‌خوری عسل
 
 
 
در ظرف‌ای پاک، سفیده تخم مرغ و آبلیمو را هم بزنید و مخلوط فرمایید تا مخلوطی کف‌مانند به‌دست آید. وجود آبلیمو در مخلوط سبب می شود که بوی سفیده تخم مرغ ازبین برود. نصف قاشق چای‌خوری عسل را طولانی تر نمائید و ترکیب را به‌خیر هم بزنید.
 
فیس‌تان را با آب گرم بشویید تا منافذ آن گشوده شوند. آنگاه با دست منزه یا این که پنبه، ماسک فراهم‌گردیده را روی پوست‌تان بمالید. یادتان باشد که ماسک را به نواحی حساسی مانند بدور دیده‌ها و دهن نمالید.
 
 
 
تاهنگامیکه ماسک روی چهره‌تان قرار بگیرد، جا بیفتد و کم آب بشود، با متانت حوصله و تأمل نمائید. به عنوان مثال میتوانید دراز بکشید، با نفس‌های عمیق به استقبال فکرهای خنده رو و مثبت بروید.
 
ماسک را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی رخ بگذارید و هنگامی که تماما روی رخ‌تان کم آب شد، چهره خویش را با آب گرم بشورید. تمام نصیب‌های فیس را با حرکات دورانی دست روی فیس بشویید و از صافی پوست و احساس نیکی که در شما تولید میگردد، غایت لذت را ببرید.
 
 
 
ماسک سفیده تخم مرغ برای جوش های راز سیاه 
 
سفیده تخم‌مرغ دربردارنده پروتئینی میباشد به اسم آلبومین که موجب توده شدن منافذ پوستی و به مرور نادر شدن و از در میان رفتن جوش های سرسیاه میشود. همینطور ماسک سفیده تخم‌مرغ مواد مفید فراوانی به پوست شما میرساند که موجب شادابی و شفافیت سطح پوستتان خواهد شد.