ماسک چهره کاهو و روغن زیتون و عصاره لیمو برای پوست چرب
برای به کارگیری از این ادغام بهتر میباشد قبلی از هر چیز صورتتان را بخور دهید تا منافذ به طور کامل گشوده شود و آن‌گاه کاهو را خوب له نمائید. می‌توانید برای این فعالیت از غذاساز استعمال فرمایید. سپس مقدار پاره ای روغن زیتون و عصاره لیمو به آن بیشتر کرده و بهم بزنید ادغام بدست آمده را روی رخ بمالید و بگذارید برای یک سری دقیقه ای بماند تا مواد درون آن تماما به پوست نفوذ کرده و فعالیت خویش را انجام دهند . این ماسک رخ برای پوست چرب به جهت موادی که در آن مستعمل میباشد ، در‌صورتی‌که برای دوبار در هفته آیتم به کارگیری قرار بگیرد تاثیر بسیار خیر و خوبی روی چربی پوست خواهد داشت .
 
 
پرتقال تحت عنوان یک ماسک چهره برای پوست چرب
پرتقال و عصاره آن مقدار متعددی پتاسیم و سدیم داشته و همین مواد پرخاصیت قادر است چربی های طولانی تر را از در بین پیروز شود. در استعمال از پرتقال میتوانید هم عصاره آن را بکار ببرید و هم می‌توانید پوست آن را ریز کرده و بگذارید خوب کم آب شود سپس آن را در غذاساز تماما له فرمایید و از پودر آن تحت عنوان ماسک رخ برای فیس چرب به کارگیری نمائید. اما برای اینکه پوست پرتقال روری فیس بنشیند می‌توانید مقدای عصاره لیمو یا این که ماست معدود چرب هم به آن بیش تر فرمایید زیرا پوست کم آب گردیده پرتقال به تنهایی خیلی روی رخ باقی نمی ماند. این معجون موثر را هفته ای دو جايگاه به کار گیری نمائید تا نتایجه دلخواهتان را بگیرید .
 
 
 
ماسک رخ چای و آلوئه ورا برای پوست چرب
این مخلوط علاوه بر اینکه چربی های بیش تر را جذب می نماید نوعی تمیز کننده و لایه بردار قادر هم به حساب می آید و ولی شیوه تصحیح کردن ان هم بسیار بی آلایش هست . صرفا کافیست پاره ای چای سبز را دم کرده بگذارید مقداری خنک شود آنگاه آلوئه ورا له فرمائید و به عصاره چای دم گردیده بیشتر فرمائید برای اینکه تاثیر این مخلوط اضافه شود میتوانید کمی خاک رس هم به آن بیش تر نمایید پس از افزودن تمامی مواد یک خمیر قابل انعطاف به دست می اید که می‌توانید آن را دخل شیشه ریخته و برای یک هفته در سردخانه مراقبت فرمائید و به طور یک روز درمیان به کارگیری نمائید. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان بوده و موجبات ایجاد سلول های برنا و جدید را آماده میکند خاک رس هم نقش چربی زدا و لایه بردار و ضد لک داراست آلوئه ورا هم هم مانند خاک رس لک ها و ضایعات پوستی را ترمیم کرده و پوست های چرب را بهبود می‌بخشد .
 
 
 
( استعمال از آلوئه ورا و چای تحت عنوان ماسک چهره برای پوست چرب )
 
ماسک رخ سرکه سپید برای پوست چرب
سرکه سپید آنتی اکسیدان فراوان داراست و تحت عنوان یک لایه بردار طبیعی آیتم به کارگیری قرار می گیرد. اما سرکه به جهت داشتن شرایط اسیدی ممکن میباشد پاره ای سوزش و قرمزی هم تولید نماید. برای اینکه خواص لایه برداری آن را ارتقا دهید و همینطور از سوزش ناشی از آن بکاهید میتوانید یه خرده جوش شیرین به سرکه بیش تر کرده و به طور یک خمیر قابل انعطاف استعمال نمائید . ادغام سرکه و جوش شیرین بخش متعددی از ضایعات پوستی را از فی مابین برده و چربی آن را کاهش میدهد . این دستور باعث می‌گردد  از معیار جوش و آکنه ها هم روی فیس کاسته شود. در هر فیس هر ماسکی که بکار می‌برید در شرایطی که ترکیبات اسیدی داراست بایستی دقت داشته باشید نباید به طور مداوم استعمال شود زیرا خویش ترکیبات اسیدی به مرور سبب کم آبی و چروک میگردند .
 
 
 
ماسک رخ سفیده تخم مرغ و عسل برای پوست چرب
درباره‌ی خاصیت اعجاز گر سفیده تخم مرغ هر چه بگوییم به لحاظ میرسد معدود میباشد. این معجون زیبایی علاوه بر اینکه سبب تولید کلاژن در سلول ها و متعاقب آن جوانسازی آن‌ها می‌گردد ، می‌تواند تحت عنوان یک ترمیم کننده و لایه بردار هم آیتم به کار گیری قرار بگیرد. برای اصلاح کردن این ماسک فیس برای پوست چرب ، تخم مرغ تنها کافی میباشد سفیده آن را خوب هم بزنید و برای اینکه تاثیر بیشتری داشته باشد با پاره ای عسل هم ترکیب نمائید و آنگاه تمام چهره را با آن ماساژ داده و بگذارید برای چندین دقیقه ای بماند در همین زمان اندک سفیده تخم مرغ و عسل فعالیت خویش را در از در میان بردن چربی های بیش تر انجام خواهند بخشید و سطح فیس را روشن و براق و ترمیم می‌کنند و لک ها و ضایعات ناشی از عوارض گوناگون را بهبود میبخشند .
 
 
 
ماسک چهره گوجه خارجی برای پوست چرب
گوجه خارجی هم مانند تخم مرغ خاصیت متعددی برای زیبایی دارید و به کارگیری از آن به شدن پیشنهاد شده‌است برای اینکه صورتتان مدام واضح و براق و سوای لک و ضایعه به لحاظ رسد تا می‌توانید گوجه خارجی بخورید یا این که آن را به طور ماسک استعمال فرمایید . گوجه خارجی دربردارنده مقادیر متعددی آنتی اکسیدان میباشد آنتی اکسیدانها سبب میگردند آلودگی ها و ضایعات ناشی از آن از در میان بروند علاوه برآن در از فی مابین بردن لک ها و جای جوش ها هم بسیار اثر گذار می‌باشند تصحیح کردن این ادغام بسیار بی آلایش میباشد و تنها با استعمال از یک سری عدد گوجه خارجی میتوانید این عمل را انجام دهید. گوجه را خوب له کرده و آن را روی فیس بمالید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید این ماسک را میتوانید هر روز هم به کارگیری فرمایید و هیچ عارضه ای برایتان نداشته و اما پس از یک ماه اثر شگفت انگیز آن را خواهید مشاهده کرد.
 
 
 
( ماسک چهره برای پوست چرب تهیه و تنظیم گردیده از گوجه خارجی )
 
ماسک رخ کیوی و خیار برای پوست چرب
دراین ادغام کیوی نقش لایه بردار را دارااست و افزون بر آن مبداء بی نیاز از آلفاهیدروکسی اسید هم است . این ماده سبب ساز می شود چربی های بیشتر خارج امده و به یاور خواص لایه برداری که دارااست پوست را تطهیر و پاک می‌کند. برای اینکه ماسک بهتری داشته باشید یک سری دانه انگور هم له کرده و به آن بیش تر فرمائید . توت خارجی و انگور هر دو دربردارنده انتی اکسیدان های فراوان بوده و بارها تکرار کردیم آنتی اکسیدان ها برای سالم و زیبایی بسیار موثر میباشند. برای همین می‌توانید به جای انگور از توت خارجی هم به کارگیری نمائید. به‌دنبال برای اصلاح کردن این ماسک چهره برای پوست چرب ، پاره ای خیار هم رنده نمایید و به ترکیبات پیشین بیشتر نمائید خیار عمل ابرسانی را انجام داده و ph پوست را تهیه می نماید و از وضعیت خیلی قلیایی و یا این که خیلی اسیدی بیرون می‌نماید آن گاه همگی مواد را به نیکی با هم مخلوط نمائید از آنجایی که مواد تشکیل دهنده این ماسک همگی جامد می باشند ممکن میباشد به رنج با هم ادغام شوند برای همین بهتر میباشد بعداز بهم زدن آنان بگذارید برای یکسری دقیقه ای به به عبارتی وضعیت بماند سپس آن را روری پوست فیس ماساژ دهید این عمل را هفته ای دوبار و هر با به مقطع ۱۵ دقیقه تکرار فرمایید مسلما بعداز مقطع دوران کوتاهی از شر ضایعات ، جوش و آکنه شل خواهید شد و چربی های طولانی تر سلول های فیس هم از میان خواهد رفت .