7. مرطوب کننده و ادب بخش:
 
این یک دسته کرم چهره قابل انعطاف و ابریشمی میباشد که بوی عالی داراست و تا ماه ها میتوان آن را حفظ کرد. همان گونه که در بخش سالم نمناک توضیح داده ایم برای تهیه و تنظیم آن نیاز دارید تا ژل آلوئه ورا ، روغن بادام شیرین، روغن جوجوبا و اسانس های گزینه عشق تان را با یکدیگر ادغام فرمایید.
 
 
آلوئه ورا و تاثیرات خارق العاده اش برای پوست
8. آلوئه ورا و عسل ماسکی عالی برای آکنه:
این ماسک با خاصیت ضد باکتری و ضد التهابی که داراست برای کاهش درد، پستان و خارش ناشی از آکنه بسیار اثرگذار میباشد.
 
9. ماسک رخ آلوئه ورا و خیار برای پوست های کم آب:
به کار گیری از این ماسک منافذ را میبندد و بی آبی پوست را کاهش می دهد. هنگامی کافی میباشد تا پاره ای خیار رنده گردیده را با ژل آلوئه ورا ادغام نمایید، روی صورتتان اعمال فرمائید و بعداز 20 دقیقه با آب سرد بشویید.
 
10.شوینده جامه:
 
این یک مواد عالی برای شستشوی تن، به خصوص هنگام بیدار شدن از خواب در هنگام صبح میباشد. آلوئه ورا، شی باتر،صابون خانگی شالوده کاستیل و روغن های پرتغالی و لیمو را با یکدیگر ادغام فرمایید و از بوی خوب و شم تازگی آن لذت ببرید.
 
11. برای ضد پیری پوست:
 
آلوئه ورا منجر نادر شدن منافذ، التیام چین و چروک و رطوبت رسانی پوست می گردد. به‌این خواسته، خیار، چای سبز، چای بابونه، ژل آلوئه ورا و ژلاتین را با یکدیگر مخلوط نمائید.
 
12. بدنتان را خنک نگاه می‌دارد:
 
در روز های گرم پرفشار فصل‌تابستان، کمی از ژل آلوئه ورا، روغن فندق و نعناع را با یکدیگر مخلوط فرمائید و داخل فریزر نگهدارید.
 
13. اسکراب پا:
 
بعداز یک روز خسته کننده کاری، پاره ای شکر و آلوئه ورا را ادغام فرمائید و به دوران 15 دقیقه روی پوستتان اعمال کنید تا تمام خستگی را از تن شما بدور نماید.
 
14. از دربین بردن پف و تیرگی تحت دیده:
 
آلوئه ورا، خیار و فندق را با یکدیگر ادغام نمائید و حریم چشمانتان اعمال نمائید. این ماسک به رفع پف و تیرگی حریم دیده امداد بسزایی خواهد کرد.
 
15. قابل انعطاف کننده اثر گذار موی:
 
پاره ای آلوئه ورا، روغن بادام و روغن زیتون را با یکدیگر مخلوط فرمایید و از آن تحت عنوان یک قابل انعطاف کننده به کار گیری نمائید.
 
 
 
آلوئه ورا چه فوایدی برای پوست و گیسو دارااست؟
آلوئه ورا و پوست و مویی براق و خوشگل
16. شامپو آلوئه ورا:
 
شامپو کردن موی با آلوئه ورا، دارنده مزایای فوق العاده ای میباشد. ژل آلوئه ورا، روغن جوجوبا، صابون خانگی کاستیل و روغن ضروری آیتم عشق خویش را گزینش و با هم مخلوط فرمائید و آن‌گاه برای شستن موهایتان از این ادغام به کار گیری نمایید.
 
17. اسپری گیسو ضد وز:
 
با استعمال از ژل آلوئه ورا وزی مو خویش را بگیرید و درخشندگی و برق طبیعی آن را گشوده گردانید.