شیوه های معالجه قطعی لک چهره به عمق لکه ها و حوزه‌ ای که با آن‌ها پوشیده گردیده اند بستگی دارااست. نحوه هایی که در وضعیت معمولی برای معالجه قطعی لک رخ انجام می‌شود، دربرگیرنده طرز های لیزر درمانی، لایه برداری شیمیایی و میکرو درم آبریژن میباشد.
مطالب دارای ارتباط: مزوتراپي بهترين شیوه جوانسازي فیس
معالجه تخصصی لک رخ
معالجه لک رخ به صورت تخصصی دربرگیرنده نحوه های زیادی از پاراگراف لیزر درمانی، لایه برداری شیمیایی و میکرو درم آبریژن میباشد. درین بخش از مقاله‌ها موبویار شما‌را به اختصار با هرکدام آشنا می‌کنیم:
 
 لیزر درمانی: 
این نحوه می‌تواند در هرجلسه 20 تا 25 درصد از لک رخ را از در بین پیروزشود.. این طرز معمولا با لیزر فراکشنال CO2 در ۴ گرد‌همایی با فواصل وقتی ده عدد چهارده روزه انجام یافته و لک های چهره به طور تخصصی معالجه میشوند. همینطور از این جور لیزر درمانی می اقتدار در سوی رفع لک ها و ناهماهنگی های چهره، گردن، سینه، دست و بازوها بهره برد.
 
مطالب دارای ارتباط: تزريق چربي به چه شکل موجب جوانسازي فیس ميشود؟
لایه برداری شیمیایی: 
برخی بیماریها موجب تیره خیس شدن رنگدانهای پوستی و در غایت تولید لکه فیس میگردد این زمینه قادر است به حدی پیشروی نماید که موجب خجالتزدگی و کاهش اعتماد بنفس مریض شودو در‌این‌حالت‌ شایسته ترین شیوه برای برداشتن رنگ دانه ها به کار گیری از لایه بردارهای شیمیایی میباشد این نحوه می تواند لک های چهره را تماما منزه نماید و حتی‌د‌ر بخش های دیگر تن به غیر از فیس هم برای رفع تیرگی مفید واقع میگردد.
 
میکرودرم آبریژن : 
 
 
 چطور هميشه شيک و جالب باشيم؟
براي استارت کليک کنيد
این طرز درواقع  یک تکنیک مراقبتی، ایمن و به طور کامل مفید بر روی پوست به حساب میآید که به طور غیرجراحی می‌تواند لک ها و چین و چروک های پوست و رخ را از فی مابین چیره شود. کسانی که از این راه جهت رفع لک فیس و یا این که چین چروک های صورتشان استعمال کرده اند به طور کامل راضی بوده اند هم از نگاه ترازو تاثیرگذاری و هم از این لحاظ که بعداز کار شم درد،سوزش التهاب و یا این که عارضه ها دیگر نداشته اند و به راحتی به انجام کارها روزانه خویش پرداخته اند.. درین شیوه کریستال های ریزی به طور موضعی روی لکها پاشیده میگردد که برخود تیزی آن‌ها با پوست منجر لایه برداری سطحی پوست می‌گردد. به این رخ قسمت های مجروح به طور صفحه برگه بلند می‌شوند و منجر عوض شدن رنگ چهره و پوست می‌گردد. طرز میکروابریژن نیز یکی سریع ترین رویکرد ها برای زدودن لک فیس میباشد، تنها می بایست برای یکسری ماه هر ماه یکبار آن را انجام دهید. اعتنا نمایید که استعمال بیش تر از اندازه از این طرز می‌تواند به پوست جراحت برساند. چون در‌این طریق پوست شما فی مابین دو نشست درمانی نیاز به تصحیح داراست.
 
در لحاظ داشته باشید که کلیه این نحوه ها بهتر میباشد پایین حیث یک کارشناس پوست و زیبایی انجام بگیرد زیرا ساییده شدن پوست با هر مورد از این نحوه ها میتواند باعث به تحریک پوست و تغییر تحول رنگ آن شود و لک ها را زیادتر هم نماید. درصورتی که که هر مورد از این طریق ها به طور اشتباهی صورت بپذیرد ممکن میباشد پوست تان صدمه ببیند و به پاسخ معکوسی از معالجه بگیرید.
 
میکرونیدلینگ برای لک و پیس
شما برای برطرف کردن لکوپیس ها یا این که لکه های پوستی می‌توانید از طریق میکرونیدلینگ برای ککو مک یاری بگیرید که در یک گرد هم آیی انجام میشود و تماما این لکه های بدترکیب را از در بین میبرد. ولی طریق های دیگری مثل آر اف و مزوتراپی نیز برای رفع لکه های پوستی همانند شیوه میکرونیدلینگ انجام می گردد.
 
لک و پیس ها، لکه های پوستی مسطحی میباشند که معمولا به طور نقطه های قرمز‌رنگ یا این که قهوه ای پر‌نور بر روی پوست چهره یا این که بازوی شخص ظواهر می گردد و جلوه نامناسبی به حیطه های موردنظر می‌دهند. این لکوپیس ها اکثرا در اشخاصی تولید می گردد که دارنده پوستی پر‌نور می‌باشند.