اشکال ماسک رخ هرچه بایستی درمورد ماسک فیس بدانید
     
 
به غیر از برطرف کردن نیازهای پوست و براق کردن و آبرسانی سلول‌های پوست، به کار گیری از ماسک فیس میتواند روش خیر و خوبی برای صرف یه خرده زمانه برای خودتان باشد. پایان هفته را برای این فعالیت اختصاص دهید، یک موسیقی ملایم پخش نمایید، یکسری شمع پر‌نور فرمائید و ماسک موردعلاقه‌تان را روی چهره‌تان بگذارید یک کتاب جالب بردارید و در کنار رسیدگی به پوست شل نمایید و خستگی هفته را از ذهن و جسم خویش بیرون نمایید.ماسک رخ (FACIAL MASK) امروزه یکی‌از شایسته ترین طرز ها و راهکارها برای حفاظت از پوست و مراقبت شادابی و تازگی آن با اقدامات محافظتی غیر شیمیایی و ولی ارزان میباشد. اهمیت ندارد که شغل شما و سبک معاش شما چه‌گونه میباشد. به راحتی کارکشته می‌باشید با کمترین ابزار در محل معاش خویش، ادب و شادابی را به پوست خویش کادو داده و صورت خویش را بیش تر از دهه برنا فرمائید. برنا گرایی پوست و نگهداری شادابی آن، جز با اتخاذ طریق های مخافظتی و آبرسانی مداوم و خودداری از رژیم غذایی لبریز چرب و سبک معاش لبریز استرس قابلیت و امکان دارااست که ماسک چهره می تواند در این مورد راهگشا باشد.
 
 
پوستی واضح با ماسک زردچوبه - در صورتیکه بدنبال یک پوست براق میباشید پس ماسک زردچوبه را بدون شوخی بگیرید
 
استعمال از زردچوبه که در هندی”haldi” هم نامیده می­شود، به هند و مصر باستان گشوده می شود. زردچوبه که برای هزاران سال با فواید بیشماری شناخته شده‌است همچنان به انواع متعدد گزینه به کارگیری قرار میگیرد. اما زردچوبه برای پوست هم فواید متعددی داراست. یکی‌از مورد ها به کار گیری آن لایه برداری و تقویت بافت پوست میباشد.وجود ماده موءثر زردچوبه یعنی curcumin، سبب ساز روشنی هرچه بیش تر پوست می‌گردد. این ماده خواص ضدعفونی، ضدباکتری و ضدالتهاب داراست که آن را در کاهش تعدادی عارضه پوستی نظیر آکنه، جوش، لک و پیس و لک بسیار تاثیرگذار می کند.زردچوبه همینطور در نماید شدن فرایند پیری پوست به طور طبیعی و بازگرداندن جوانی تاثیر داراست. بعلاوه، به کارگیری مداوم از آن، تولید چین و چروک را کاهش می دهد.
ماسک فیس زردچوبه
 
دو قاشق غذاخوری آرد، یک قاشق چای‌خوری زردچوبه و یک سری قطره عسل را ترکیب فرمایید. یک لایه نازک از این خمیر را روی صورتتان بگذارید. ۲۰ دقیقه زمان دهید تا کم آب شود. به آرامی آن را بخراشید و صورتتان را با آب پاک نمایید. این خمیر حکم یک منزه کننده طبیعی را داراست.
برای جنگ با آکنه
 
ماسک رخ زردچوبه در کاهش آکنه بسیار اثر گذار میباشد. مقدار زردچوبه را با پودر چوب دمپایی ترکیب کرده و روی صورتتان بزنید. ۱۰ دقیقه آن را به درحال حاضر خویش رها نمائید و بعد از آن با آب سرد صورتتان را منزه فرمائید. این ماسک را سه توشه در هفته استعمال فرمایید.
برای کاهش لکوپیس ، پودر زردچوبه را با آبلیمو ادغام نمایید تا خمیری به دست بیاید. هر روز آن را روی صورتتان بگذارید. به کارگیری مداوم از این خمیر بطور اثرگذار در نبرد با لک و پیس، امداد می نماید.