کرم ضد لک عالی

آکاایران: کرمهای واضح کننده دربردارنده هیدروکینون که به تیتر داروی ضد لک موضوع استفاده قرار می گیرند، دردراز زمان باعث ارتقا تحریکات پوستی می شوند . به گزارش سرویس «بهداشت و درمان» خبرگزاری دانشجو ها ایران، دکتر معالج مسعود داوودی کارشناس پوست و مو ضمن ابلاغ مقاله فوق افزود: هر مقدار که درصد هیدروکینون موجود در این دسته کرمها عمده باشد، اقبال ابتلا به تحریکات پوستی افزایش می یابد؛ به تیتر مثال هیدروکینون ۱۰ درصد، شدیدا پوست را تحریک کرده و منجر خارش و قرمزی پوست می شود . 

 

وی با اشاره به این که تاثیر کرمهای ضد لک در افراد گوناگون می باشد و بستگی به دسته ضایعه دارد، گفت: مصرف این کرمها در برخی افراد تاثیر گذار بوده و در برخی دیگر تغییراتی را به وجود نمی آورد . ضدآفتاب هایی که در این مقاله با کمک مجموعه کارشناس بازار زیبایی معرفی کرده ایم، برای تمام پوست ها مناسبند و علاوه بر ضد لک بودن و حفظ در برابر نوروفروغ شدید خورشید، مرطوب کننده های مطلوب برای آبرسانی به پوست های زخم چشم محسوب می شوند . پس با اعتنا در فی مابین محصول ها زیر بگردید و با هدف حفظ از شادابی و زیبایی پوست کرمی مطلوب انتخاب نمائید . 

 

زره 

سبک 

و بی رنگ در برابر خورشید آکاایران : یکی از شایع ترین معضلات پوستی که در سال های اخیر به نقط ی نقطع ی عطف خویش رسیده، پیری زودرس پوست و متوسل شدن ما به هزار و یک روش برای بازیابی جوانی و شادابی آن می باشد ولی می بایست پذیرش کنیم که هیچ راهی نظیر محافظت نمی تواند طبیعت و زیبایی ما را برگرداند . پس پایین این آفتاب سوزان نیاز به کرم هایی می باشد که از پوست در مقابل اشعه های آسیب رسان و سرطان زا مراقبت کرد . کرم «فتودرم مکس بیودرما» کار کشته ترین غربال در برابر اشعه آفتاب می باشد و ترکیب فوق العاده سبک آن به پوست شما حسی بی مثل نرم و لطیف می دهد . از طرفی این ضدآفتاب بی رنگ میباشد و به سادگی روی پوست نشسته و هیچ چربی روی پوست شما باقی نمی گذارد و پوست را سفید نمی نماید . در کنار کلیه این خصوصیت ها این محصول با دوام می باشد و سلول های پوست را از عمق رطوبت رسانی می کند . 

 

کرم 

ضد 

لک,کرم ضد لک صورت,کرم ضد لک کار کشته چهره آکاایران: بهترین 

کرم های ضدآفتاب و ضدلک